Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
blackstar schreef:Hoe bedoel je Ikke?
tja, hoe leg je de werking van een tussendiff uit.
)
( is ook errug stoer..!! ) Tricky_Dicky schreef:@ JoesPleasure...
is de pajero dan zoveel lichter dan bijvoorbeeld de landcruiser (120) of de landrover..?
ik ben het gelijk met je eens, de pajero heeft zondermeer een puike uitstraling, was ook één van de argumenten die bij mij meetelde toen ik naar een nieuwe auto zocht...
Tricky_Dicky schreef:( het is uiteindelijk de toyota landcruiser geworden, mede vanwege het permanente v4wd...)
p.s.: en een dubbelcabine of enkelcabine L200..?( is ook errug stoer..!! )
ikke schreef:Tricky_Dicky schreef:@ JoesPleasure...
is de pajero dan zoveel lichter dan bijvoorbeeld de landcruiser (120) of de landrover..?
ik ben het gelijk met je eens, de pajero heeft zondermeer een puike uitstraling, was ook één van de argumenten die bij mij meetelde toen ik naar een nieuwe auto zocht...
Yep, Beetje Land Rover doet 2500kg TMM. De Defender 90 "doet" iets minder, maar heeft ook minder comfort (kortere wielbasis, hobbelt zo) Toyota heb ik even geen beeld bij, maar van Mitshubishi weet ik dat ze lichter zijn. De Long-body 6-pitter van mijn neef is iets van 2400TMM.Tricky_Dicky schreef:( het is uiteindelijk de toyota landcruiser geworden, mede vanwege het permanente v4wd...)
p.s.: en een dubbelcabine of enkelcabine L200..?( is ook errug stoer..!! )
L200 is alleen leuk met 200kg zandzakken achterin. Als ik berijders moet geloven, zijn het vreselijke stuiterbakken als ze leeg zijn, waarschijnlijk door het totale gebrek aan gewicht op de achteras.
Aan de andere kant was de Ford 250 van mijn Canadeese oom een genot om te rijden (model '96) dikke V8, automaat; ding trok als een beest en niks stuiteren. Ook mijn Land Rover 110 Pick-up stuitert niet dus tja, wie het weet mag het zeggen....
), kan natuurlijk zijn omdat dat beiden dubbele cabine uitvoerigen waren, de laatste was ook nog eens verlengd, dubbele cabine, grijs kenteken! zoiets zou natuurlijk best weer wel interessant kunnen zijn, hoewel je dan ( ik heb het in de gaten terwijl ik ziet te schrijven ) ook weer tegen het hoge TTM-verhaal aanknalt, natuurlijk..!
JoesPleasure schreef:Wow da's wel een aardige slee zeg! Volgens mij zie je deze ook nog niet zo gek veel hier. De Nissan Navara weer wel, maar deze heb 'k nog nie gezien.
blackstar schreef:DIE ZIJN ZO STOER. Zou er graag een willen rijden.
blackstar schreef:Mijn vriend heeft een autobedrijf dus dat hoeft niet. Maar toch thanxs voor het aanbod
cissy schreef:ja jeetje Tricky zit je ons hier effe lekker te maken zeg.....
ikke schreef:cissy schreef:ja jeetje Tricky zit je ons hier effe lekker te maken zeg.....
Hwah, de motor zou nog wel interessant zijn, mits benzine, maar de auto; sorry, dat is niet mijn smaak.
Ik wens Tricky_Dicky er veel plezier van, hegeen gezien de datum van aanschaf eigenlijk geen punt zou mogen zijn
( en dat is niet verkeerd, gezien het feit dat er echt stevig mee gewerkt wordt..! ) Tricky_Dicky schreef:dank je wel ikke, plezier heb ik er enorm mee, heb zojuist over de eerste 4.000 kilometers het verbruik ( op gas ) even uitgerekend, zat al aan een keurige 1:5( en dat is niet verkeerd, gezien het feit dat er echt stevig mee gewerkt wordt..! )
ikke schreef:Tricky_Dicky schreef:dank je wel ikke, plezier heb ik er enorm mee, heb zojuist over de eerste 4.000 kilometers het verbruik ( op gas ) even uitgerekend, zat al aan een keurige 1:5( en dat is niet verkeerd, gezien het feit dat er echt stevig mee gewerkt wordt..! )
LPG G3 neem ik aan.
Nette cijfers hoor, daar hoef je je niet voor te schamen, gezien het voertuig en het werk.
Hij is mooi in ieder geval .Goed onder houden geweest ,redelijke kilometer aantal en nog niet zo oud.Alleen 1 probleem,hij stinkt naar rook
.Ondanks dat zijn eigenaren een poging deden ons te overtuigen dat ze al lang niet meer rookte ruikt hij toch aardig in onze rookvrije neuzen.Iemand een idee hoe je die geur er uit krijgt?