) en ik woon nog bij ze in.[edit] ik heb de complete familie afgebeld en niemand weet van iets. Er woont van mijn familie ook niemand in Noord Brabant, ook geen vrienden naar mijn weten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en ik woon nog bij ze in.
Redrumfox schreef:Zaina: het lijkt me inderdaad dat er een naam op moet staan, aangezien de postbode het ergens af moet leveren..
daffodil schreef:Als jouw naam erop staat, kan het toch niet per ongeluk naar je gestuurd worden....lijkt mij dat iemand dat dan bewust doet!
Heb je helemaal niemand in je familie/omgeving waar inderdaad bijvoorbeeld al langere tijd geen contact mee is ofzo?
ztugwell schreef:Als je der heel erg mee zit mag je ze ook wel naar mij toe sturen hoor , haha .
Weetje zeker dat je niet wat heb gewonnen , al lijkt me 7 dozen wel iets te ?
Misschien sta je ergens op internet ? Zal daar is je naam intoetsen ..
runningkawa schreef:Rare gedachte wellicht..iets van een biologische vader die je zo nooit ziet maar je wat stuurt?
Iets om in dat soort richting te denken?
Een dekje, hoofdstel etc. en dan op Kert een paard, haha, dat deden wij vroeger, dingen die ermee te maken hadden geven en dan uiteindelijk het basis cadeau. 

esperance schreef:Vreemd joh..
Ik zou in jou geval de spullen ook niet zo snel durven te gebruiken. Iig niet als ik weet of het ook echt daadwerkelijk voor mij bestemd zou zijn..