Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PenP schreef:mmmm, je hebt toch niet toevallig gekocht van Peggy die hier onlangs een topic opende omdat ze haar paard had verkocht maar dat dit paard nog twee maanden bij haar zou blijven staan. Ze had vragen over het contract wat ze daarover moest opmaken. wellicht moet je dat topic even opzoeken.Succes!
Sue_ schreef:Waarom zou iemand achteraf niet akkoord gaan met een keuring als het dier gewoon 100% goed is?
jolentinus schreef:vreemd zaakje inderdaad. Denk ook dat het paard beter is dan de vader dacht. Belachelijk. Als je het paard geweldig vind moet je er voor gaan. Anders energie in een ander paard steken.
Sue_ schreef:Waarom zou iemand achteraf niet akkoord gaan met een keuring als het dier gewoon 100% goed is?
jolentinus schreef:nou dan inderdaad erachteraan. De man heeft toegegeven dat het paard verkocht mocht worden. Plus dat je de dierenarts erbij hecti
runningkawa schreef:mondelinge verkoop is toch gewoon geldig?
Jij hebt getuigen, dat zou ik hem idd ook om de oren gooien
BillyJean schreef:Ik denk ook dat het paard beter was dan hij verwachtte, dat hij hem nu terugtrekt uit de verkoop om hem over een paar weken veel duurder en met het recente keuringsrapport weer te koop aan te bieden.
lovey_ou schreef:BillyJean schreef:Ik denk ook dat het paard beter was dan hij verwachtte, dat hij hem nu terugtrekt uit de verkoop om hem over een paar weken veel duurder en met het recente keuringsrapport weer te koop aan te bieden.
inderdaad!
Ik zou er gewoon achteraan gaan en hem de feiten opdrukken