Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lovely schreef:20% van 3000 is toch nog steeds 600 euro die je dus bij die 300 op moet tellen, dat maakt 900 en dus dat je na 4 jaar aan het bijbetalen bent.
detour schreef:Zit ook bij EFO, basisverzekering, paard kreeg griffelbeen breuk en wilden ze eerst niet vergoeden want was niet acuut!?!?!?!![]()
Ben boos geworden, erachter aan en nu is het opgelost.![]()
Viel me erg tegen. Verder prima verzekering.
CielitoLindo schreef:detour schreef:Zit ook bij EFO, basisverzekering, paard kreeg griffelbeen breuk en wilden ze eerst niet vergoeden want was niet acuut!?!?!?!![]()
Ik heb dit ook met EFO, mijn paard is kreupel en ik heb de beperkte ziektekosten + a tarief, maar omdat het niet levensbedreigend is krijg ik niets vergoed.
Het brutale vond ik nog dat ze me op 1 dag een brief sturen dat ze niet uitkeren en meteen ook een acceptgiro van 125 euro erbij doen voor mn kwartaal premie..
Ik ben geneigd niet te betalen
CielitoLindo schreef:detour schreef:Zit ook bij EFO, basisverzekering, paard kreeg griffelbeen breuk en wilden ze eerst niet vergoeden want was niet acuut!?!?!?!![]()
Ik heb dit ook met EFO, mijn paard is kreupel en ik heb de beperkte ziektekosten + a tarief, maar omdat het niet levensbedreigend is krijg ik niets vergoed.
Het brutale vond ik nog dat ze me op 1 dag een brief sturen dat ze niet uitkeren en meteen ook een acceptgiro van 125 euro erbij doen voor mn kwartaal premie..
Marjolein84 schreef:Ik ben zelf helemaal klaar met die paardenverzekeringen. Mijn pony, die nu 24 is, heeft nooit wat gemankeert en wij hebben jaren netjes premie betaald. 4 jaar geleden kreeg zij een heel groot gezwel op kaak, ter grootte van een halve voetbal, zodat zij niet meer kon eten.
Lovely schreef:@Cielitolindo. Heel in het kort is een verzekering bedoeld om je in te dekken voor risico's die je zelf niet kunt dragen. Tot zover zijn we het denk ik wel eens. Wat betreft het deel voor de ziektekosten begint die regel wat betekenis te verliezen als je beperkt verzekerd bent. Je kiest ervoor om het toch te verzekeren voor het geval er een koliekoperatie plaats moet vinden, dat is prima.
Jannepauli, zo zie ik het inderdaad ook.