paard door bodem trailer

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kendra

Re: paard door bodem trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 18:31

Wat ontzettend vervelend voor je! Hoe is het nu met je paard? Lijkt me redelijk ernstig, net een ocd-operatie gehad met een narcose en dan zo'n beenwond, ook al is het aan een ander been.

kionana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 19:46

het verband is er ondertussen af en de wonden genezen goed.
hij had drie grote plekken, waarvan een tot het gewricht, gelukkig kwam er geen gewrichtsvloeistof vrij, dus het gewricht lijkt gelukkig onbeschadigd.
wel is de strekpees een beetje beschadigd.
hij heeft het wel moeilijk hoor, zijn humeur gaat ook met de dag achteruit.
eigenlijk moet hij nu op boxrust, maar vanwege deze wonden moet ik even lopen en deze 2 keer per dag behandelen.
dit is erg lastig, omdat mijn vierjarige het stilstaan erg zat is allemaal.
maar ja, we moeten nog even doorzetten.
woensdag mogen we beginnen met stappen en mag hij op een hele kleine paddock.

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:23

over het algemeen doet de WA verzekering niet al te moeilijk.

haar trailer heeft schade aan jou paard veroorzaakt en daardoor is haar WA aansprakelijk.

Kost de eigenaar alleen eigen risico.

En het is idd allemaal heel erg knudde, maar dat de schrik al erg genoeg is, maakt de kosten van die beenwond niet minder....

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:38

tis maar hoe je het bekijkt, haar paard heeft schade aan de ander zijn trailer gemaakt...Denk niet dat het gaat werken in ieder geval, Wel fijn om te lezen dat het in ieder geval goed gaat met het paardje! heb je ondertussen al contact gehad met de verzekering?

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:43

maar als de trailer goed was geweest was dit nooit gebeurd...
en het ging mij er niet om wie zijn schuld was, maar met een beetje mazzel vergoed haar WA....

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 20:47

tja dit is erg moeilijk. heb wel paar weken geleden gehad dat vzpaardje van vriendin mn trailer heeft verbouwt. dit komt op de verzekering van de eigenaar van het paardje maar in dit geval heeft jou paard ook schade. ken je iemand die beetje verstand heeft van trailers?
laat checken of de bodem in orde was. een paard kan er echt niet zomaar doorheen zakken. maar hebben jullie dan ook niks gemerkt in de auto? of andere auto's die waarschuwden?