Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vie schreef:[PP] -> [VSW]
HorsFriendje schreef:En ga je hem kopen???? we wachten allemaal wel dnek ik of je t doet.
xmaddyx schreef:Een waakhond is altijd handig voor extra toezicht!
Brendaaa schreef:Omdat er een binnenbak is, kun je behoorlijk hoog gaan zitten, ik en vele met mij vinden dit een enorm voordeel. Ik zou in de randstad en nabije omgeving rond de 250-300 euro gaan zitten en in de buitenregio's 225-250 euro.
Wat een megakans!! Superleuk!
. Bedenk dat je nooit prive bent. Je hebt altijd mensen over je erf, met name in de (late) avond uren. Je moet hard werken. Stallen doen, paarden binnen en buiten, onderhoud gebouwen, bakbodem, erf, parkeerplaats, beplanting etc. Daarbij krijg je altijd gezeur dat je het niet goed doet. Pietje moet in de ochtend een 150 gram poeder, truusje mag niet naast witje staan omdat truusje schimmels niet leuk vind, tarzan moet 4 x daags gestapt worden omdat die niet op de wei mag vanwege blessure gevaar, en constant zijn er allerlei ruzies en fetes tussen eigenaren, roddel en achterklap is vaak de geeikte oorzaak. Dus nee, voor mij geen pensionstal
en de hele dag toezicht dus meer dan 175 zou ik zeker niet geven marquez1 schreef:Je zit dan wel aan de bovenkant van de markt kwa prijs.
marquez1 schreef:Ik zou zelf noooooit een pensionstal beginnen *knip*Dus nee, voor mij geen pensionstal
Citaat:Het mesten enzo moet door de eigenaren elf gedaan worden, aangezien ik een baan heb en mijn vriendin 2 kleine kinderen( onze vrienden nemen we ook mee!!!!)