nicky_4you schreef:Als ze de verantwoordelijk heid hebt is zij verantwoordelijk.Zo werk dat hier op stal ook. Is een paar keer voorgevallen zulke dingen.
Je kan ook kijken van bewijs maar dat je het wel goed gedaan hebt.Als zij die paarden doet is zij op dat moment verantwoordelijk.
Ik kan me herinneren een topic en daar zei iemand dat haar zus (of vriendin) met de pony aan het stappen was aan de hand en ze de neusriem los had gedaan dat hij kon eten.En die pony trapte op de neusriem en dit heeft die vriendin aan de verzekering opgegeven en dit is vergoed! Dus zo werk het wel degelijk.
Kleine moeite toch.je bent er voor verzekerd ook.Anders wil ik ze wel doen hoor haha
Dat was dus een voorval met een paard aan de hand. Dit is een paard dat met een eigen deken - die misschien wel en misschien niet goed zat, dat is niet meer te bewijzen - op het land zonder toezicht liep. Ik ben erg benieuwd of het dan ook wordt vergoed, wie o wie weet dat?
Verder zou ik er geloof ik niet eens opkomen om de verzekering in te willen schakelen. Ik heb paarden dekens met twee dichte kruisbanden én een dichte staartband zien uittrekken, dus ik zou nooit meteen een stalgenoot ervan beschuldigen. Ik krijg uit je posts een beetje de indruk dat er kennelijk al meer speelde met deze stalgenoot dat je gelijk denkt dat de deken niet goed om heeft gezeten?