Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SANEX schreef:Bedankt voor jullie antwoorden.
Een echte pensionstal is het niet, evenals dat het niet opzettelijk gebeurt is idd.
Ze stonden bij een hobbyman met friezen. Ze stonden in de wei bij de deur van de schuur te wachten tegen het einde van de dag. Thuis wordt dan de deur open gedaan en lopen ze de schuur in naar hun eigen box.
In dit geval haalde het verzorgstertje ze 's avonds met touwtje aan halster binnen. Maar de eigenaar van de stal moest wat eerder in de weide zijn, hij doet nietsvermoedend de deur open, waarop de pony's langs hem heen de schuur instormen zoals ze gewend zijn. Echter stond aan de andere kant van de schuur de deur open, zijn ze daar niet echt gewend of hebben geen eigen box, dus ze stormden aan de andere kant van de schuur linea recta de deur weer uit, en vervolgens de weg op.
Dus echte nalatigheid en opzet gaat niet op, het is gewoon een samenloop van omstandigheden geweest. Alleen vreemd genoeg noemt mijn verzekeringsmaatschappij dit een 'specifieke kwestie' , waarvan ik het wel mee vind vallen omdat het in mijn ogen idd gewoon onder WA valt.
Als een hond iemand met de fiets laat kletteren, ik noem maar wat, is dat ook gewoon WA en noemen ze dat toch ook geen 'specifiek geval' ?
barbara1970 schreef:Typisch verzekeringen proberen overal onderuit te komen,
LDRD schreef:barbara1970 schreef:Typisch verzekeringen proberen overal onderuit te komen,
Sorry hoor, maar dit is wel kletskoek.
. LDRD schreef:Dat valt in de praktijk reuze mee hoor.
Ik werk voor een aantal grote maatschappijen en daar is het beleid dat je krijgt waar je recht op hebt, niet meer maar ook niet minder.
Rotte appelen zijn er natuurlijk ook, maar die zijn toch echt in de minderheid.
LDRD schreef:Dat valt in de praktijk reuze mee hoor.
Ik werk voor een aantal grote maatschappijen en daar is het beleid dat je krijgt waar je recht op hebt, niet meer maar ook niet minder.
Rotte appelen zijn er natuurlijk ook, maar die zijn toch echt in de minderheid.
.