die springt, trapt wiebelt echt de hele weg..
hij staat zowel links als rechts van zijn hoofd vast,zodat daar al minder beweging inzit,ik heb ook een 1 3/4 paards trailer dus veel ruimte,ik heb toen eens gebeld met de "weijer" en daar bleek dat je een tussenschot kan kopen,voor niet eens heel veel geld,als je merrie dan rustiger staat is dat mss wel een optie?
verder heb ik altijd gewoon doorgereden,dan maar een wiebel trailer onderweg,maar eng was het af en toe zeker(hij is nog eens in de benelux tunnel helemaal uit zijn plaat gegaan,heel mijn auto ging van links naar rechts,die trailer zag ik zo van links naar rechts gaan in mijn spiegels,echt dóódeng).
die van mij vind stilstaande trailers helemaal niets,gaat dan echt zo tekeer dat je denkt dat ie eruit komt...
overigens loopt ie er zelf gewoon in,geen probleem,alleen zodra die erin staat wil ie eruit,is een heel beweeglijk/loperig paard.
Bij ons helpt helemaal niks, we hebben echt alles geprobeerd, 1 en 2 paardstrailer, vrachtwagen, ramen blinderen, kluisteren, wel en niet vastzetten enz enz. Het enige wat een beetje helpt is als ik bij haar in de trailer ga staan, maar goed, of dit veilig is is de vraag.... Wat wij nu doen is bij de lessen op de heenweg staat ze alleen, terug krijgt ze een halve spuit sedalin, dat helpt enigzins. En op concours ga ik op de heenweg erbij instaan dan komt ze iig niet schuimend de kar af, en terug weer sedalin. Het is niet ideaal maar het is niet anders, constant door mensen nagwezen worden of door de politie aangehouden worden is ook niet echt een pretje....

) ,dus om nu te zeggen dat hij alleen vervelende dingen heeft meegemaakt