Imago01 schreef:Op het moment dat je (volledig) arbeidsongeschikt raakt, neem ik aan dat je ook niet meer in staat zult zijn om de paardensport te beoefenen dus paard(en) moet(en) dan op den duur sowieso weg neem ik aan; je kunt er immers niet meer voor zorgen.
Nou ja, scheelt je alweer díe maandelijkse kosten natuurlijk.
Je kúnt je voor de zekerheid wel verdiepen in die verzekering: wat zijn de maandelijkse kosten ervan en wát krijg je precies vergoed en uitgekeerd in geval je (volledig) arbeidsongeschikt raakt want dat valt vaak víes tegen hoor! En bovendien...lees alsjeblieft heeeeeeeeeel erg goed de kleine lettertjes van de verzekerings- en algemene voorwaarden.
Mijn ervaring met verzekeringen is dat ze alleen maar rijker willen worden over jouw rug en als puntje bij paaltje komt kun je fluiten naar je poen (of op voorhand eerst even je verhaal dúsdanig aanpassen zodat je zeker weten uitgekeerd krijgt...). Tja..helaas maar waar!
Het is dan niet alleen je paarden die je ervoor opgeeft natuurlijk. Ik bedoel alleen al iets simpels als je eigen huis kunnen houden

.
.