Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suleilitha schreef:Ze is wat arm bespierd, maar ik vind het zeer zeker geen verkeerd beest.
suleilitha schreef:Ik ben blij dat het jou opviel, ik ga het aan de dierenarts vragen.Op het spronggewricht na, dat vind ik wel een minpuntje.
suleilitha schreef:Verder denk ik dat het al een heel verschil maakt als je haar even fatsoenlijk toiletteert, want met die vetlokken en baard en onverzorgde manen ziet het er niet echt verzorgd uit.
suleilitha schreef:Zit wat in Pipo, maar hoe kan het dan dat men voor bijna-paarden als Tinkers, Fjorden of Haflingers veel meer moet neerleggen?
Deze heeft nog wel enige fokwaarde.

Pipo schreef:Niet zeulen met dieren met een gebrek, die komen altijd in de handel terecht en ik vind persoonlijk dat je dat niet kan maken.
GamblersCup schreef:Pipo schreef:Niet zeulen met dieren met een gebrek, die komen altijd in de handel terecht en ik vind persoonlijk dat je dat niet kan maken.
Dan moet je toch eens even terug lezen, dat is precies wat ik al eerder schreef. Mocht het een gebrek blijken, dan wordt ze niet verkocht.
) dan valt het voor mij onder "schoonheidsfoutje" en niet onder gebrek. Ze loopt niet kreupel, je merkt er niets aan. Vandaar dat ik het eerst uit laat zoeken. GamblersCup schreef:Ja, wat door iemand opgevallen is NADAT ik deze vraag stelde.
Pipo schreef:Niet zeulen met dieren met een gebrek, die komen altijd in de handel terecht en ik vind persoonlijk dat je dat niet kan maken.
Brainless schreef:PS het is nog niet bewezen dat het paard een gebrek/schoonheidsfoutje zou hebben.
Dus hou het even bij de feiten: een leuke, brave merrie (14 jaar) met papier, matig gereden en in een (nog) slechte conditie.
... heb nog plek over en wil graag een veulen fokken, maar niet met mijn eigen merrie.
GamblersCup schreef:Mocht hier wat uit komen, laat ik het hier wel even weten. Al duurt het waarschijnlijk even, voordat er uitsluitsel gegeven kan worden.