1,5 paards trailers met zadelkamer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: 1,5 paards trailers met zadelkamer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 10:49

Ha en ik rijd met een station......ruimte zat!!! Maar inderdaad dat kan dan net de afweging zijn. Alfons is 1.84 die heeft echt de ruimte nodig!

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 10:51

Ik heb ook ruimte zat, maar als ze klep maar ongeveer 30 cm opengaat, heb ik niet zoveel aan de ruimte. Alles op de achterbank wil ik niet, ik hou mijn auto graag netjes/schoon Bloos

Mijn merrie is smal van bouw en rond de 1.60 zelf ben ik ook niet groot dus heb geen last van de zadelkamer Haha!

drenthie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 10:57

Mijn honden gaan vaak mee en laten die nu net de hele achterbak vullen. Als ik op vakantie ging kon ik mijn spullen nergens meer kwijt. Tassen en de spullen voor de honden op de achterbank, maar ja dan mijn zadel nog en vriendje wilde ook mee. Dus daarom toch een zadelkamer genomen. Dan kan hij nog op de bijrijdersstoel zitten Clown

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 11:47

Zadelkamer is ook ideaal om zooi in op te bergen als de trailer gestalt staat en je kastje op de stal te klein is Haha!

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 11:54

Ik heb een Thiel Pico sinds een half jaar! Das echt een super trailer! Je hebt idd wat minder ruimte van voren, maar dat maakt mij weinig uit. Voor mij geen trailer zonder zadelkamer om eerlijk te zijn. Mijn hooinet hangt ook gewoon aan een ring aan t dak en t net rust zegt maar op de zadelkamer. Gaat perfect.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:46

Hotra heeft vrij veel ruimte ondanks zadelkamer, goede wegligging en nette kwaliteit trailers.