Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Zelf mennen en/of rijden valt buiten werktijd, dus wordt niet betaald, maar ik mag het wel doen (na afspraak natuurlijk).
Maar is het niet zo dat je met een ruiterbewijs (die ik heb) ook voor ongevallen (met paarden) verzekerd ben? Of geld dat alleen op de openbare weg.
. Als ik de eigenaresse weer zie zal ik het gelijk vragen. 
joyce B schreef:Zie het dan alsof je verzorgpaarden hebt, maar daar wel voor je hulp een vergoeding voor krijgt. Zakcentje idee
Als je zonder vergoeding verzorgt ben je gewoon verzekerd via je eigen verzekering en de particuliere eigenaar is verzekerd voor de schade die de paarden aanrichten bij jou op zijn AVP. Je moet er dan waarschijnlijk wel voor zorgen dat het niet " officieel betaald" wordt. Handje contantje-bedankje dus. Dan is het moeilijk te controleren of en wat je "verdient"
RagShag schreef:Ja idd bij een particulier. Nee, we hebben het niet over verzekeringen gehad eigenlijkMaar is het niet zo dat je met een ruiterbewijs (die ik heb) ook voor ongevallen (met paarden) verzekerd ben? Of geld dat alleen op de openbare weg.
Dan moet ik een extra verzekering afsluiten (duur!)
. Maar als het regent kan ik ook met de bus, die stopt er erg dicht bij. Maar ik ga denk ik ook sparen voor een brommertje (en bewijs haha).