Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rissa schreef:Ik heb zelf sinds een jaar een nieuwe Humbaur rapid en ben er erg tevreden over. heb hem gekocht bij Konag (hierboven al eens genoemd).
Ik vind het een zeer nette trailer voor een goede prijs. Heb ook niets op te merken over de afwerking.
Het is soms trouwens best de moeite om wel even verder van je woonplaats rond te kijken. Voor mij scheelde dat echt een paar 100 euro.
friesiszwart schreef:een 2e hands trailer van een jaar oud maximaal zul je zo snel niet vinden. Ik raad je aan naar een dealer te gaan en daar een 2e handse uit te zoeken.
Hij moet nog overkomen uit duitsland en dan bouwen ze er een camera in bij vollebregt en dan kunnen we hem ophalen:). Het duurde max 4 weken. Maar deze trailer heeft wel alles wat we zochten!:) bedankt voor alle reacties!!!:) 

rissa schreef:Bij mij zit de camera in de voorkant van de trailer aan het dak vast en ik heb een klein tv schermpje in de auto. De camera is zo gesteld dat ik beide paarden kan zien en eventueel kan ik het geluid aanzetten.
Moet er wel bij vermelden dat ik geen proffesionele camera heb, maar een draadloze beveiligingscamera van de Gamma en we hebben hem zelf geplaatst.
) 
rissa schreef:Bij mij zit de camera in de voorkant van de trailer aan het dak vast en ik heb een klein tv schermpje in de auto. De camera is zo gesteld dat ik beide paarden kan zien en eventueel kan ik het geluid aanzetten.
Moet er wel bij vermelden dat ik geen proffesionele camera heb, maar een draadloze beveiligingscamera van de Gamma en we hebben hem zelf geplaatst.