Trailer zoeken maar waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

friesiszwart

Re: Trailer zoeken maar waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 20:35

een 2e hands trailer van een jaar oud maximaal zul je zo snel niet vinden. Ik raad je aan naar een dealer te gaan en daar een 2e handse uit te zoeken.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 14:09

rissa schreef:
Ik heb zelf sinds een jaar een nieuwe Humbaur rapid en ben er erg tevreden over. heb hem gekocht bij Konag (hierboven al eens genoemd).
Ik vind het een zeer nette trailer voor een goede prijs. Heb ook niets op te merken over de afwerking.

Het is soms trouwens best de moeite om wel even verder van je woonplaats rond te kijken. Voor mij scheelde dat echt een paar 100 euro.

Ik vind het ook niet erg om verder dan mijn woonplaats te kijken maar ik wil niet helemaal naar groningen of over de grens:).

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-08 14:10

friesiszwart schreef:
een 2e hands trailer van een jaar oud maximaal zul je zo snel niet vinden. Ik raad je aan naar een dealer te gaan en daar een 2e handse uit te zoeken.

Nieuw wil ik ook best. Maar hij mag maximaal 1jaar oud zijn. Of hij nu wel of niet bij een dealer vandaan komt:).

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 13:15

We hebben de HUMBAUR MAdero besteld.Lachen Hij moet nog overkomen uit duitsland en dan bouwen ze er een camera in bij vollebregt en dan kunnen we hem ophalen:). Het duurde max 4 weken. Maar deze trailer heeft wel alles wat we zochten!:) bedankt voor alle reacties!!!:)

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:25

Veel plezier ervan !

Slim om een camera te plaatsen, ik heb er ook een in de trailer en zit daardoor zelf een stuk geruster in de auto.
Laat je ook trapbescherming plaatsen of zit dat er al in?

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 16:27

Trapbescherming zit er al in en er wordt ook meteen een aluminium bodem ingeplaatst;). Ook een 13polige stekker en versterkt neuswiel:). Kan je mij precies uitleggen wat de mogelijkheden zijn met zo'n camera? Was er namelijk neit bij toen mijn ma die trailer ging kopen:P.

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:41

Bij mij zit de camera in de voorkant van de trailer aan het dak vast en ik heb een klein tv schermpje in de auto. De camera is zo gesteld dat ik beide paarden kan zien en eventueel kan ik het geluid aanzetten.
Moet er wel bij vermelden dat ik geen proffesionele camera heb, maar een draadloze beveiligingscamera van de Gamma en we hebben hem zelf geplaatst.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 17:44

rissa schreef:
Bij mij zit de camera in de voorkant van de trailer aan het dak vast en ik heb een klein tv schermpje in de auto. De camera is zo gesteld dat ik beide paarden kan zien en eventueel kan ik het geluid aanzetten.
Moet er wel bij vermelden dat ik geen proffesionele camera heb, maar een draadloze beveiligingscamera van de Gamma en we hebben hem zelf geplaatst.

Bij ons plaats vollebregt hem er zelf in:). kan je ook tegen je paarden praten of gaat dat niet?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:45

Bij sta-rho in Rotterdam hebben ze ook trailers te koop. Zover ik wete nieuwe en 2dehands. ( het kan dat ik me vergis in dat nieuwe Knipoog)

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:49

Laura 1987 misschien eerst even het topic doorlezen..

Ts ik kan niet tegen mijn paarden praten want er zit geen microfoon en luidspreker bij. Hoe dat met jouw set is weet ik niet.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 17:55

MIjn moeder weet het ook niet want dat had ze neit gevraagd:P. maarja ik zie het wel:)

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:38

rissa schreef:

Was de bedoeling om een Pm te sturen Bloos
Per ongeluk het verkeerde knopje gebruikt.