Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kev schreef:Ik ook, maar vraag mij af of het wel loont. BIj de meeste verzekeringen heb je een eigen risico van ongeveer 20% en een maximale vergoeding van 5000euro en dan zou ik ook nog 800 tot 1000 euro per jaar betalen. Heb in ieder geval vast een aparte spaarrekening geopend voor de paardjes...
oowie schreef:Kev schreef:Ik ook, maar vraag mij af of het wel loont. BIj de meeste verzekeringen heb je een eigen risico van ongeveer 20% en een maximale vergoeding van 5000euro en dan zou ik ook nog 800 tot 1000 euro per jaar betalen. Heb in ieder geval vast een aparte spaarrekening geopend voor de paardjes...
nou ik denk dat ik er ook van afzie,ik heb de inspecteur gesproken (heb nog geen tijd gehad om een afspraak te maken) en we hebben is besproken hoe het zit met de verzekerde waarde.
aangezien ik een jong paard heb,zonder papieren,krijg ik hem waarschijnlijk maar voor een laag bedrag in de verzekering,en waarschijnlijk niet voor de 2500,- waar ik op hoopte,dus dan kan ik net zo goed maandelijks mijn spaarpotje aan blijven vullen,want om haar nou voor 1000,-/1500,- in de verzekering te gooien vind ik ook een beetje onzin,dit bedrag spaar ik snel genoeg bij elkaar.
oowie schreef:oowie schreef:
maar aan de andere kant..... 1500,- op je spaar,en 1500,- terug van je verzekering is ook geen verkeerde situatie natuurlijk...!
donderdag komt de inspecteur langs..... ik hou jullie op de hoogte!