Is dit nou normaaal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

Re: Is dit nou normaaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:30

Beetje raar allemaal. Ik snap best dat er een dag komt dat het ophoud, van alle2 de kanten kan dat komen. Maar ik neem aan dat je elkaar dan wel netjes bedankt etc. En dat (als het kan!) het geruime tijd van te voren word gemeld, en niet zo plots..
Ik zou je graag willen helpen als ze in Amersfoort of Leusden stonden. Scheve mond

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 13:36

Ik ben ooit begonnen met een paard en 2 shette te verzorgen, op een dag kreeg ik mijn eigen paard maar ik bleef ze er bij doen. Het werd me teveel dus ik bood aan bij de eigenaar om een goede verzorger te vinden. Die had ik dus gevonden en inmiddels doet ze die al 2,5 jaar!

Maar erg kinderachtig om je zo in de stront te laten zakken!

September

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-08 18:55

Hoi,

dankjuliewel voor de reacties! Lachen
Ik weet nu iniedergeval dat het niet echt "eigen schuld dikke bult" van me is. Ik hoop dat het me niet weer een keer gebeurd. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 13:30

September het is in mijn ogen geen eigen schuld dikke bult.
Jij kon er niks aan doen jij hebt je paarden toevertrouwt aan iemand die er toen goed voor was.
En dat ze ineens een eigen paard krijgt daar kan niemand iets aan doen leuk voor die meid.
Maar wat ik echt heel onbeschoft vindt dat ze jou heeft laten zitten met het probleem.
Ze wist dat jij het echt moeilijk had.
Ik ben ook bijrijder van iemand geweest en heb die genen netjes optijd vertelt wat de plannen waren en dat ze rustig opzoek moest naar een andere persoon.
Ik heb ze aan het einde een bosbloemen gegeven en een fles met drank en netjes bedankt en ben er nog steeds welkom.
Dit heb ik toen ook gedaan 2 jaar geleden maar daar ging ik weg omdat zon vrouwke dacht dat ze de enigen was die zijn mond open deed.
en bedreigde iedereen met ik gooi je spullen in de plomp ect was echt een nachtmerrie.
Ik heb toen afscheid genomen met mijn vriendin van de eigennaar en hier ook een flinke bos bloemen en een fles drank. en we komen soms die genen tegen en dan kletsen we gezzelig bij.
en nu heb ik sinds een jaar weer een eigen ponny waar ik dolgelukkig mee ben.
Ik vindt dat iemand die je bijrijder is jou de gelegenheid moet geven om een vervanger te zoeken.
Het is dat je zover woont anders had ik je graag geholpen meid want het komt echt gruwlijk hard aan en je moet je niet gaan afvragen of het jou schuld is want dat is het zeker niet je hebt gewoon pech gehad met de mensen om je heen.
Iniederegeval veel sterkte en veel plezier met je eigen paarden Knipoog