Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cookies schreef:Wij hebben er ook 1 gehad, wat een klerebak. Bijna alle lampjes op het dashboard hebben gebrand. Vaak meerdere tegelijk, het was net een kerstboom. En dan alle andere dingen nog. Nooit meer zo'n auto.
Cookies schreef:I rest my case...Verder zijn we in anderhalf jaar tijd 3 keer afgesleept. Niet bevordelijk voor de feestvreugde.
cile205 schreef:Het gaat om een bezine motor V6 2,5 liter, 188 pk, en de vraagprijs is 11000€ met volledige garantie op alles...

patsur schreef:Volgens mijn pa kun je beter een Td4 diesel uit 2001 of later pakken
Liezel1 schreef:te laat....
patsur schreef:Liezel1 schreef:te laat....
Ik zag het![]()
Ach, misschien heb je geluk en gaat hij niet zovaak kapot
Liezel1 schreef:ach, hoe erg kun je een landrover in NL nou mishandelen?
heb in ons platte geasfalteerde landje nog weinig gezien wat een uitdaging kan zijn voor een LR

Fidele schreef:Op de eerste pagina schreef ik dat ik zo tevreden ben over mijn LR Freelander, dat had ik dus nooit moeten schrijven. Vlak na dat schrijven bleek er zomaar koelvloeistof weg te lopen, met de auto naar de garage/dealer in Leidschendam, daar bleek dat de koppakking waarschijnlijk stuk was. We moesten een afspraak maken 3 (!!!!!!) weken later konden we terecht. Na enige uren werden we gebeld er moet een kompleet nieuwe motor in de auto!!!!!!![]()
Wat we nu doen weet ik nog niet maar het is in ieder geval een enorme financiële tegenvaller!!! Misschien weet iemand een goede oplossing?
Fidele schreef:Op de eerste pagina schreef ik dat ik zo tevreden ben over mijn LR Freelander, dat had ik dus nooit moeten schrijven. Vlak na dat schrijven bleek er zomaar koelvloeistof weg te lopen, met de auto naar de garage/dealer in Leidschendam, daar bleek dat de koppakking waarschijnlijk stuk was. We moesten een afspraak maken 3 (!!!!!!) weken later konden we terecht. Na enige uren werden we gebeld er moet een kompleet nieuwe motor in de auto!!!!!!![]()
Wat we nu doen weet ik nog niet maar het is in ieder geval een enorme financiële tegenvaller!!! Misschien weet iemand een goede oplossing?
Ellen schreef:Klopt, maar met sommigen eerder en vaker dan met anderen.Dit had ook met een andere auto kunnen gebeuren.
EricPrast schreef:Ellen schreef:Klopt, maar met sommigen eerder en vaker dan met anderen.Dit had ook met een andere auto kunnen gebeuren.![]()
Ik rijd voor mijn werk in een Toyota Hilux (van inmiddels bijna 10 jaar oud, ca. 1,5 ton op de teller) en daar heeft behalve het reguliere onderhoud nog nooit iets aan hoeven gebeuren. En die krijgt flink op z'n flikker: bijna dagelijks minimaal een goeie 120-150 km. (met uitloop naar soms zelfs tot 300 km.) over de snelweg @ 140 p/u, en daarnaast rag ik er ook net zo makkelijk mee over/door onverhard terrein als het nodig is/handig uitkomt.
ikke schreef:Fidele schreef:Op de eerste pagina schreef ik dat ik zo tevreden ben over mijn LR Freelander, dat had ik dus nooit moeten schrijven. Vlak na dat schrijven bleek er zomaar koelvloeistof weg te lopen, met de auto naar de garage/dealer in Leidschendam, daar bleek dat de koppakking waarschijnlijk stuk was. We moesten een afspraak maken 3 (!!!!!!) weken later konden we terecht. Na enige uren werden we gebeld er moet een kompleet nieuwe motor in de auto!!!!!!![]()
Andere garage zoeken? Een lekke koppakking die een motor vernield kan wel, maar komt zeer zelden voor en dan alleen nog als je geruime tijd hebt doorgereden met een lekke koppakking EN een te laag waterniveau. Wlek garage? Welke motor heb je erin? Waarom zou de motor vervangen moeten worden? Meer details graag; zaag die dealer maar door.
patsur schreef:ikke schreef:Andere garage zoeken? Een lekke koppakking die een motor vernield kan wel, maar komt zeer zelden voor en dan alleen nog als je geruime tijd hebt doorgereden met een lekke koppakking EN een te laag waterniveau. Wlek garage? Welke motor heb je erin? Waarom zou de motor vervangen moeten worden? Meer details graag; zaag die dealer maar door.
Welke garage zou jij aanraden dan?
ben er echt blij mee!!