Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
JulieDR schreef:Is het volgens jullie verstandig om ook al een jaarling te laten verzekeren? Of is dat een beetje "geldverspilling" en is het pas nodig eens ze beginnen te werken?
lonnie schreef:wat ik dus niet snap (ben me een beetje aan het verdiepen de laatste dagen omdat ik ook will verzekeren)
stel, mijn pony is voor 2000 euro verzekerd, en moet een koliekoperatie van 5000 euro (incl behandeling etc) ondergaan. dan krijg ik dus maar 2000 euro terug. Maar die 3000 is nog een fiks bedrag om op te hoesten. wat heeft die hele verzekering dan voor zin?
Elke87 schreef:Je kan in je paspoort laten zetten, door de DA, dat je paard niet meer geschikt is voor de slacht, mocht je dat niet willen.
Maakt verder in mijn geval ook niet zo veel uit, dus dat scheelt weer. Verder kon ik idd ook geen verzekering vinden die meer uitkeert, maar je weet maar nooit, vandaar de vraag. Dan wordt het denk ik deze, hoor er eigenlijk alleen maar goede verhalen over. Je moet eens een keuze maken