Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ramnoke schreef:Lou lou en Urielle: haha bedankt voor jullie reactie maar ik bedoel de pony in mijn onderschrift en niet de pony waar het topic voor geopend was.
kimmysan schreef:De prijzen die ik hier hoor zijn toch wel ong. 1500 euro lager, als de vraagprijs die ik gehoord heb.Citaat:Hoe weet je dat ze aanleg voor aRtrose heeft? Misschien waren vader en opa op leeftijd toen ze ingeslapen werden?
Actrose is erfelijk. Meerdere nakomelingen van de vader hebben het. De vader is ingeslapen toen hij nog redelijk jong was preciese leeftijd durf ik niet te zeggen.Citaat:Wat wil je met de pony gaan doen?
Ik rijd nu al L2 met de pony en zou graag hoger in de dressuursport komen.Citaat:Hoe kom je bij een zwakke achterhand?
Vind zelf haar rug niet echt sterk uit zijn. Lang en wat door gezakt lijkt net..
Hoe zijn haar benen verder?
De zwakke achterhand is vastgesteld door de paardenmasseuse en een vrouw die ook dierengeneeskunde gestudeert heeft en mij ook oefeningen heeft gegeven die ik kan doen om de achterhand sterker te maken. Dat doorgezakte valt wel mee dan is de foto denk ik, ze heeft idd wel een lange rug; die niet erg gespierd is nog. Is al wel beter als eerst. Haar benen zijn verder goed.Citaat:Trouwens nog wat vragen:
- En is ze ooit gekeurd ?
Ze is nog nooit gekeurd zover ik weet. Ze is wel al vaak bij de paardenarts geweest om te kraken enz.
Nu jullie wat extra info hebben; wat zouden jullie nu geven??
LauwtjuhLevi schreef:tjaaa er zijn mensen die dat er voor zouden geven..
Gaat die hem echt verkopen, of alleen aan jouw omdat jij hem graag wil?
Als hij hem echt graag wil verkopen zoekt die een leek die er wel min. 3000 voor wil betalen!
Ik zou het niet doen, er zijn zat leuke paardjes voor dit geld!
Ik zou niet meer bieden als 2000,- je rijd hem ook al een tijdje dus vind ik dat die voor jouw niet de volle mep hoeft te vragen.. Hij weet namelijk hoe goed die het bij jouw zou hebben, dat is ook wat waard!
tjaaa er zijn mensen die dat er voor zouden geven..
....._inge_ schreef:Hey wat toevallig jou ken ik. Op 1e foto zie je achter onze kassen en huis![]()
Ik dacht dat de pony al van jou was. 3600 vind ik ook te hoog! Zou voor dat geld een andere pony of paard zoeken die niets mankeert. Ik ben benieuwd wat jullie besluiten. Als die van jou is laat je hem daar stallen waar die nu staat?
Succubi schreef:Hoeveel dekens? En wat voor zadel is het?
Als het nou een duur en goed passend zadel is en de dekens van goede kwaliteit....
Maar 3600,- is idd wel erg hoog...
Moeilijke beslissing, succes!
of dat van de vraagprijs afhalen! 

Citaat:Wat ik vreemd vind is dat als voor mijn gezonde pony €3000.00 als vraagprijs bijna of geen reacties ontvang. Voor die prijs zitten ook alle benodigdheden erbij die nog wel in goede staat zijn.
Zij is al goedgekeurd vorige maand.
En zelfs over de vraagprijs valt nog te praten.

Biebz95 schreef:Offtopic: Nieuwveen.. Ligt dat in NH? En best wel dichtbij Aalsmeer, Ter aar etc.. ?
Biebz95 schreef:Of je maakt de afspraak dat als er niemand is die haar voor 3600 wilt kopen, jij haar voor 2500 ofzo mag kopen incl. de spullen... (Dus als er iemand is die haar voor bijv. 3000 wilt kopen is het niet de bedoeling dat hij haar dan verkoopt aan die persoon, vanwege de afspraak)
xLoes_ schreef:Ik vind het wel een mooie pony hoor!
Alleen wel een lange rug en korte benen,
maar als die ooit M heeft gelopen kan de prijs best hoog staan hoor. €4500,- ??