Ja, tis wel leuk, alleen wel moeilijk om iets te vinden wat aan de eisen voldoet (en vooral het budget
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
En mn vader heeft wel verstand van geld ivm zijn werk, dus dat komt echt wel goed! Vjestagirl schreef:En je vader heeft verstand van geld, maar ook van paarden? Dat is namelijk ook wel handig als je een paard koopt.

WilmaW schreef:Bedoel je het loenens paarden fonds?
Of echt een verzekering.
sjorsie schreef:jij moet toch de klik hebben met dat paard, een adviseur mee in bv een instructeur oke maar iemand hem voor je laten kopen en verstand van geld is niet automatisch verstand van paarden, krijg hier een naar gevoel van, houd alles goed in de gaten

Knollol schreef:Ik krijg hier een beetje de kriebels van. Is het niet mogelijk dat jij, met je instructeur, met de stalhouder meegaat naar de handelsstal/handelaar? Wat je ook doet, zorg er alsjeblieft voor dat er iemand bij is, die JIJ vertrouwt. En laat het paard keuren. Als de stalhouder dat niet goed vindt, is dat echt foute boel. Vertrouwen is heel leuk, maar controle is beter.
sjorsie schreef:Die man klinkt eigenlijk als een flinke handelaar en dat jullie dan uiteindelijk gaan leasen zodat hij de eigenaar blijft, ik kan het mis hebben maar de engste handelaars zijn de grootste slijmerds.
poes schreef:Ik kijk uit naar je topic met je nieuwe aanwinst!
Enne... ik hoop heel hard dat ik 3 weken later niet hoef mee te lezen in je "Slecht paard gekocht? Wat nu?" topic
Doe jezelf een plezier: laat je niet door een ander een paard aanpraten en laat hem iig keuren! (klinkt trouwens erg vreemd dat die staleigenaar een paard voor je zoekt => die haalt er duidelijk ergens zijn voordeel mee...)

Dat is niet zo erg, als we op een goed paard hebben gevonden tenminste 
Pas daarna weet ik echt hoe alles gaat gebeuren!
Gewoon er nu al vanuit gaan dat JIJ straks enkel een gekeurd paard gaat kopen, eender waar hij vandaan komt. Dat zou ik toch doen
Ik wist niet dat je dan wel al je geld terugkrijgt. Of ligt dat niet aan wat voor een soort verzekering je hebt?