Leuk he, een paard zoeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bluem

Re: Leuk he, een paard zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 14:08

Stokmaat die niet klopt komt echt 9 van de 10x voor. Het eerste paard waar ik het hierboven over had, zou 1m60 zijn. Jongens dat paard was me groot, zeker 1m70. Toen ik dat zei kwam de eigenaar af, plaatste het paard tegen de muur en zei 'elke baksteen is 10cm' telde de bakstenen, en kwam volgens hem uit op 1m60! Huilen van het lachen

Er heeft bij ons ook een paard van een pensionklant gestaan, was op papier 1m68 en ik zei onmiddellijk dat dat paard kleiner was dan die van mij (1m64). Bon, heb op een dag stiekem het paard gemeten, bleek 1m58! Bloos!

Tevens naar een E-pony wezen kijken die 1m60 zou zijn, dat beestje was misschien 1m50/52 max. Die zou ook verkeersmak zijn, alleen toen hij nog maar zag dat ik em naar buiten wou nemen aan de hand flipte hij al, hij moest langs wat geparkeerde auto's, fietsen en trailer. WAT EEN RAMP werd dat.

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 14:29

We hebben het een keer gehad toen we een pony zochten voor onze toen 9-jarige zoon. Mensen van advertentie gebeld, stond een leuke bonte c-pony te koop. Ja die was er nog, heel geschikt voor kinderen, superbraaf en fantastisch lopen. Kom morgen maar kijken. Dus wij er naartoe, blijkt er eerst al niemand thuis te zijn die er verstand van heeft, uiteindelijk komt er ergens iemand tevoorschijn getoverd (wij wilden net weer gaan), die zegt, ja, eh, er is een ongelukje gebeurd met de pony dus hij kan nu niet gereden worden. Oke, kan, maar het 'ongelukje' was wel al een week geleden, pony in de draad gezeten en het hele been openliggen en stokkreupel! Dat was dus ook al toen ik gebeld had...
Andersom heb ik het trouwens ook al een keer gehad. Nog steeds op zoek naar de pony voor mijn zoon... Gaan kijken hier in de buurt naar 2 pony's die te koop staan. Inderdaad leuke pony's en ook braaf, maar bij mijn zoon was er duidelijk geen klik. We zijn nog wel even meegelopen naar de wei om die pony's terug te zetten, zie ik zijn hele gezicht opfleuren. Dus thuis zegt ie: Mam, ik vond die 2 pony's best aardig, maar niet voor mij. Maar die andere, die bruine, die wil ik.... En hij was er echt niet vanaf te brengen. Dat de pony al verkocht was en bovendien nog niet zadelmak maakte hem niks uit. Daarna nog weken lang vele kilometers gereden om naar pony's te kijken maar geen een vond meneer goed genoeg, nee, die bruine en anders geen... Belde dat vrouwtje na een paar weken op, de pony was toch niet verkocht omdat de kinderen van de ouders die hem uitgezocht hadden juist die andere wilden... Of we nog belangstelling hadden, dan zou hij ook eerst nog zadelmak gemaakt worden. En zo geschiedde dus... Onze zoon is er menig zaterdag heen gebracht om zelf te helpen zijn pony zadelmak te maken en na 3 maanden is hij gebracht. Hij is er tot op het laatst blij mee geweest en heeft hem gereden tot hij er te groot voor was. En nu is er iemand anders heel gelukkig mee.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 14:31

herkenbaar...
je rijd kilometers voor een E-pony, blijkt-ie net 1.45 te zijn.
volgende ook ongeveer anderhalf uur weg, blijkt kreupel.
Volgende, helemaal verlieft, wordt door de dierenarts afgekeurd.
volgende, ook harstikke gaaf beestje, wordt ineens uit de verkoop teruggetrokken door de eigenaar...

en uiteindelijk heb ik toch mijn paardje wel gevonden, en daar ben ik nog steeds helemaal gelukkig mee... maar het kost wel wat moeite en geduld om op de juiste te wachten.

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 14:35

Ik heb zelf niet zulke dingen meegemaakt gelukkig! Maar dat komt ook wel omdat de eerste pony waar naar ik ging kijken nu al weer 8 maanden mijn huidige pony is Knipoog Ik ben nog wel verder gaan kijken naar 2 andere paardjes maar daar waren de paardjes ook gewoon zoals op de advertentie hoor!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 14:40

Wat vinden jullie dan van deze:

Superbraaf paard, wordt altijd door kleine meisjes uit de buurt bereden. Vraagprijs valt binnen het budget en stokmaat ook. Klinkt goed he, dus we gaan kijken. We hebben een afspraak op zaterdagmiddag om 3 uur.

Komen we daar aan, niemand te bekennen. Aanbellen, erf afzoeken, niks.
Hmm, dan toch maar de achterdeur proberen? Daar naar binnen en HALLO??????????? geroepen.
Niks.

Nou, dan maar weer naar huis he.

Net als we in de auto willen stappen komt de hele familie (Ma, pa en 3 kinderen) IN DE PYJAMA naar buiten Clown Ze trekken een paar klompen/sloffen oid aan en nemen ons mee naar de stal. En daar staat (sorry voor mijn bewoordingen) een niet-echt-knap paard. Maar goed, wellicht heeft het beestje geweldige gangen.
Dus we willen hem wel even los in de bak zien. Nou, dat valt gelukkig niet tegen dus we willen er toch wel even op zitten.

De moeder loopt terug de stal in en moet alles ondersteboven halen om een zadel te vinden. Uiteindelijk schuift ze een paar strobalen opzij en daar ligt een stoffig zadel op de grond. Opgezadeld.
Ik hou het paard vast en mijn vriend gaat heeeeeeeeeel voorzichtig op het koebrave paard (wij hadden al een vermoeden dat hij misschien niet zo braaf was).
Beestje blijft doodstil staan. Zo, dat viel nog alles mee.

Ik laat hem los en.....................
RODEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whoosh!

Dik 10 minuten door die bak bokkend met mijn vriend erop. Omdat ie natuurlijk geen conditie had begon ie daarna moe te worden. Toen heeft vriend hem nog eventjes verder gereden. Daarbij bleek dat hij echt alleen een ruiter op zijn rug kende en voor de rest eigenlijk niks. De vrouw was wel heel blij dat het paard nu eens fatsoenlijk gereden werd.

Oja, we hebben hem niet gekocht Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 14:43

haha, de vrouw was blij dat hij nu eens fatsoenlijk gereden werd ROFL

Je vriend zou maar eens niet zo goed hebben kunnen rijden en daar terplekke zijn rug gebroken hebben....
Niet te geloven zulke mensen...

imaudy
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 14:57

Scum schreef:
Wat vinden jullie dan van deze:

Superbraaf paard, wordt altijd door kleine meisjes uit de buurt bereden. Vraagprijs valt binnen het budget en stokmaat ook. Klinkt goed he, dus we gaan kijken. We hebben een afspraak op zaterdagmiddag om 3 uur.

Komen we daar aan, niemand te bekennen. Aanbellen, erf afzoeken, niks.
Hmm, dan toch maar de achterdeur proberen? Daar naar binnen en HALLO??????????? geroepen.
Niks.

Nou, dan maar weer naar huis he.

Net als we in de auto willen stappen komt de hele familie (Ma, pa en 3 kinderen) IN DE PYJAMA naar buiten Clown Ze trekken een paar klompen/sloffen oid aan en nemen ons mee naar de stal. En daar staat (sorry voor mijn bewoordingen) een niet-echt-knap paard. Maar goed, wellicht heeft het beestje geweldige gangen.
Dus we willen hem wel even los in de bak zien. Nou, dat valt gelukkig niet tegen dus we willen er toch wel even op zitten.

De moeder loopt terug de stal in en moet alles ondersteboven halen om een zadel te vinden. Uiteindelijk schuift ze een paar strobalen opzij en daar ligt een stoffig zadel op de grond. Opgezadeld.
Ik hou het paard vast en mijn vriend gaat heeeeeeeeeel voorzichtig op het koebrave paard (wij hadden al een vermoeden dat hij misschien niet zo braaf was).
Beestje blijft doodstil staan. Zo, dat viel nog alles mee.

Ik laat hem los en.....................
RODEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whoosh!

Dik 10 minuten door die bak bokkend met mijn vriend erop. Omdat ie natuurlijk geen conditie had begon ie daarna moe te worden. Toen heeft vriend hem nog eventjes verder gereden. Daarbij bleek dat hij echt alleen een ruiter op zijn rug kende en voor de rest eigenlijk niks. De vrouw was wel heel blij dat het paard nu eens fatsoenlijk gereden werd.

Oja, we hebben hem niet gekocht Clown

Zoiets heb ik ook eens gehad Nagelbijten / Gniffelen Het beest van in geen jaar gereden. Gelukkig was het niet alleen maar bokken, het was meer een blok beton met eigen mening.
Tegenwoordig mag eerst de eigenaar er van mij op als ik naar een verkooppaard ga kijken.

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 15:00

Zo hebben we ook eens gebeld om te komen kijken, vrouwtje zei aan de telefoon 'het zadel heb ik al wel verkocht, maar je kan er perfect zo mee rijden, geen probleem' Omdat er al andere mensen gebeld hadden moesten we terugbellen om te vragen of paard verkocht was, hoofdstel had ze toen opeens ook al niet meer. Haha!

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 15:01

Maar zouden ze dan niet door hebben dat ze een levensgevaarlijke situatie creeeren? Voor het zelfde geld breek je gewoon je nek Gestoord + wat heeft het nou eigenlijk voor nut? De kans dat iemand dan het paard alsnog meeneemt is vrij klein lijkt mij....

imaudy
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 15:02

Bluem schreef:
Zo hebben we ook eens gebeld om te komen kijken, vrouwtje zei aan de telefoon 'het zadel heb ik al wel verkocht, maar je kan er perfect zo mee rijden, geen probleem' Omdat er al andere mensen gebeld hadden moesten we terugbellen om te vragen of paard verkocht was, hoofdstel had ze toen opeens ook al niet meer. Haha!

Of ze hebben zowel het paard als het zadel op marktplaats staan. Staat er bij het zadel "maar een paar keer gebruikt" Koe

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 15:15

bij een manege waar ik vroeger mijn paarden had staan was ook een meisje opzoek naar een ponie. Ze had er een gevonden op een andere manege. Daar wel drie weken elke dag heen om de ponie uit te proberen. Ook daar een paar lessen meegereden. was een super makke ponie voglens de eigenaars. Toen hebben ze besloten om de ponie te kopen. Toen die gebracht werd hoorde ik dat ze een papiertje moesten onderteken dat ze natuurlijk geen super makke ponie hadden gekocht en dat ze hem om die reden dus niet terug kon brengen. Ze hebben het papiertje ondertekend. Niet veel later was de ponie alweer verkocht want het meisje kon er nu niet meer op rijden. Ze was zelfs bang om hem naar de wei te brengen.

Nadia
Oppermuts
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 15:16

Bij ons is het andersom...we hebben een superbraaf paard te koop staan, maar er is in de laatste maand nog niemand geweest. Arm ding, ze verdient het heel erg om een lieve eigenaar te krijgen.
Heel erg offtopic, sorry daarvoor Vriendjes zijn?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 15:34

oww, ja andere kant van verhalen zijn ook leuk

Ik had een brave hele rustige merrie te koop, die tijd weinig gereden was.
Erbij verteld dat ze wat stijf was, en dat ik ook echt een recreatie ruiter zocht, geen fanatieke sportuiter,wilde ik haar niet aandoen

komen er 2 meiskes van halverwege 20 en een oudere man, de staleigenaar. Ene meisje rijd rond, niet echt bijzonders ,meer wat stappen en rustig aan doen, wilde die man er ook op.

Nou mm,, jaa,,, was al erg groot voor haar en ze vond echt niet leuk toen die opstapte.
Erna, meneer zit, meteen in de buik schoppen en ze moest n gallop. Hele bak door aan crossen, in verkeerde gallop, als een idioot, paard helemaal in shock wat haar gebeurde, in mond ana trekken, schoppen en ze was amper warm gereden

heb m bijna van het paard afgetrokken en hun gemeld dat die echt NIET met hun meeging

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 16:03

Ja super paarden kopen! Haha!

We gingen naar een handelsstal voor tinkers omdat ik graag een bráve makke kinder pony wou. Het was immers mijn eerste pony.
Ja hoor die hadden ze daar wel zat Ja máár die had wel een veulen dus het veulen moest mee lopen als ik ging rijden Nagelbijten / Gniffelen veulen was niet de jongste meer, en bovendien een vreselijk brutaal beest wat naar moeders zat te bijten en ook niet vies was van je voet. Moeders zou pérfect zijn en super braaf dat was ze de 1e keer ook. Toen we voor de 2e keer kwamen kijken waren we toevallig een half uurtje tevroeg. Paard opgezadeld maar er was geen land mee te bezeilen, stuur was zoek. Nou hij had dan nog wel een ander paardje die ging hij wel even zadelen maar die was al een tijdje niet meer gereden [ ik en mijn nicht moesten ondertussen maar even in de bak blijven rijden] Hij paard gezadelt maar een hoofdstel had hij niet meer dus moest hij het doen met een stuk touw door de mond Rolleyes En dat paard gaf me daar toch een rodeo weg, en meneer had dat wel door dus liet zich er mooi afzakken. En het paard als een gek door die bak bleef bokken en doen waar ik&mijn nicht op 2 paarden zaten en dat oh-zolieve veulen ook nog. Als meisjes van 12 Nagelbijten / Gniffelen
Achteraf bleek dat het paard al een half jaar niet meer gereden was. En die doodbrave merrie waarschijnlijk iets kalmerends had gehad de vorige keer.

Mijn moeder heeft ons vrolijk mee de auto ingesleurt en de eigenaren meegedeelt dat het NIET was wat we zochten Haha!

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 16:09

beantsje schreef:
Zijn jullie op zoek naar een paard ook weleens wanhopig geworden? omdat je weer eens kilometers bent gereden en dat er telkens een heel ander paard staat dan je is verteld? Meer dan 10 cm kleiner dan gezegd is nog niks...
Ik quote mezelf even uit een ander topic:
beantsje schreef:
Ja, proefrijden kan een heel drama zijn. Wij zochten een paar jaar geleden een brave tinker voor mijn man, die toen nog maar kort reed.
We lieten hem eerst voorrijden door de eigenaar, nadat we een keer ergens zijn gaan kijken en toen ik erop stapte en net het been over zijn kruis zwaaide zei de eigenaresse: ja, rustig, want ze is al een half jaar niet bereden en een week niet uit de stal geweest...

Of dan word je door de telefoon gezegd dat hij heel braaf is; je rijdt 100 km en dan wordt er een tinker voorgereden met een liverpoolstang in de mond die het schuim tussen de benen heeft en niet te beroerd is om toch nog te steigeren. ja hoor, braaaf....

Of dat je hem eerst ter plekke laat voorrijden door een meisje en dat bij het galopje het paard haar erafbokt ('doet-ie anders noooooit hooor')
In dat laatste geval hebben we niet eens wat gezegd, we draaiden ons tegelijk om en zijn zo zonder 1 woord weggelopen. Wel komisch eigenlijk...

En nu jullie!

Wij waren ook opzoek naar een paard; we moesten een heel braaf paard hebben aangezien ik door mijn rug ( scoliose) niet eraf mag vallen/ moet vermijden ( heb ijzeren staven en pinnen erin).
Ja paard is súper braaf 100% betrouwbaar. Ging rijden paard pakte steeds het bit vast; oke niet zo erg.
10 min laten pakt ie zich bij elkaar en bleef maar rennen en bokken ( gelukkig bleef ik zitten).
volgende paard; we lieten hem maar even voorrijden ivm onze vorige ervaring.
Ja hoor paard in galop gaat bokken en vervolgens rechtop( ruiter als gevolg hersenschudding)
Maar heb er nu gelukkigf een gevonden die toch echt braaf is

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 16:34

ik ga zondag ook kijken voor een eigen paard,
jullie maken me nu wel een beetje bang hoor Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 16:45

Zo, wat een verhalen zeg Bloos!
Zo erg heb ik het gelukkig nooit gehad, toen ik op zoek was..
Had 1 keer heel leuk proefgereden, op 2 verschillende paarden en we zaten dus nog te twijfelen, afgesproken dat we zouden bellen welke van de twee we nu zouden willen laten keuren.
Toen we nog geen halve week later belde (met beslissing) waren allebei de beestjes verkocht Verward En de handelaar had geen idee meer wie we waren, volgens mij wilde die gewoon t paard niet laten kleuren (zaten al rapporten bij en werd vaag over gedaan om door eigen DA te laten keuren).
Paard dat ik uiteindelijk heb gekocht bleek ook 10 cm kleiner te zijn dan in de advertentie...

**edit**: Oja, ook een keer een paard, ik zag het, vroeg is dit een draver?
Geen idee hadden ze. Nou rijden ging heel netjes, stonden ook vrij verbaasd te kijken, ik denk toch maar even vragen of er al eens mee gegaloppeerd is (hoe dom dat ook misschien staat Koe ).
Zij: "Geen idee, probeer maar eens" , ik aangalopperen, we vlogen de bak door zo hard ging die, duidelijk een draver Tong uitsteken
Zij weer helemaal verbaasd, maar lagen wel vlak, ik kon er ook wel de humor voor inzien, we kwamen gewoon op die stal kijken dus niet voor een specifiek paard Haha!
Laatst bijgewerkt door madelief88 op 11-02-08 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 16:56

ik zocht een relaxt paard voor lichte dressuur, springen maar vooral om lekker naar buiten te kunnen.

Rijdt je van Limburg naar Rotterdam voor een beginnerspaard van 1.80.
Ik rijdt zelf al 16 jaar maar mijn vriend wil er ook wel eens op.
Staat hij onder de stront in een containerstal waar zeker een week niks aan gedaan is.
Vervolgens wordt hij voorgereden met een slof eraan (die er niet af kon toen we er om vroegen).
Bij het voorrijden al wat stakerig (slof erg kort)
Ik er toch nog op, (slof mocht er nog niet af) paard kijkerig, veel protest en steigeren.
Een buitenrit hebben we helemaal maar achterwege gelaten.

Nu heb ik alsnog een fijn paard gekocht, via bokt.
Ben net terug van een lekkere buitenrit, in m'n eentje naar het bos, het paard dat ik zocht. (overigens ook geen dooie, meer een lekker voorwaartse echte merrie)

monicees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:05

hahaha, ja nu! ben ook weer opzoek geslagen naar een tinker
en watvoor leugens sommige mensen je opleggen om hun paard aan je te ''slijten''.. tsjonge

dat van de stokmaat, van 1.55 naar 1.45. huh!
en zelfs zijn we naar een zogenaamd driekleur tinker gaan kijken wat een vosbonte bleek te zijn Clown
mijn reactie: ''waar zitten die zwarte vlekken dan?''

ja uhmuhm..
en ook van: ze is zo verkeersmak, doe er alles mee en bladiebla.
ga je een ritje maken en bij de eerste de beste voorbij komende tractor met paard en al in de sloot/kant belanden.. ''wat een misselijke streek, doet ze normaal nooit''

of een paard zonder ''gebreken''.. maar je kunt dr niet op dr buik poetsen zonder geschopt te worden.. en dan nog maar te zwijgen over het opzadelen en aansingelen.

maar houd moed! liever 8 maanden zoeken en 10 keer voor niks rijden,
dan iets kopen wat toch niet helemaal jouw paard blijkt te zijn.

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:10

Ik was niet eens echt opzoek..
Kwam via mp en bokt bij een leuke 2,5 jarige,
Zou voernijd hebben etc, had hij ook maar is gelukkig minder geworden, eigenaresse bleek nog een oude bekende te zijn ook!
En nog steeds.. liefde op het eerste gezicht!!
(gekocht dus)

Het kan dus ook goed aflopen.. Knipoog

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:15

Heb een aantal maanden geleden gekeken voor een springpaard.
Kwam daar op stal aan,merrie bleek super papier te hebben en in duitsland al het een en ander gepresteerd te hebben,dus erg goed bereden.
Oke klinkt leuk.
Toen ze werd opgezadelt was ze al wispelturig.
Komen we bij de bak aan en ik stap er rustig op,begint dat beest me toch een partij te vliegen.
Bokken als een gek,geen stuur erop,en blik op oneindig.
Volgens mij had ie alleen maar een zadel opgehad want het was nog geeneens het woord zadelmak waard.
Er stond een hindernis in de bak,toch eroverheen gegaan want ze moest gewoon even aan me wennen zei de beste man Clown
Nou nou nou,wat een blamage,beest kon heel niet springen.
Gooide zich echt over de hindernis heen.
En die man maar zeggen dat we een leuke combinatie waren.
Heb em maar laten staan Koe
Laatst bijgewerkt door Meetje22 op 11-02-08 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

connie1964

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:16

fries gekocht bij friese handelstal...altijd kindjes opgereden en buiten is ie zooooo braaf...
thuis dolblij en stoer proberen op paardje te klimmen alleen maar stress!!!!
Na een week of 2 paard door t dolle heen ik in t ziekenhuis met gekneusde nieren en gekneusde longen en ja t lag aan mijn rijstijl.....Verkocht aan iemand die military reed en die nu na een maand of 6 redelijk op kan stappen en een buitenrit kan maken onder begeleiding.Zucht
Idd wees eerlijk heb een reis gemaakt van dik 200 km (alleen heen)kosten gemaakt en niet te vergeten emotioneel wordt je er ook niet beter van,nu overigens een zeeeeer brave criollo waarmee ik alleen op stap kan en geeft geen kik geen bok helemaal 100% braaf

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:29

Bij mijn eigen paard in 1x raak, de verkoper van mijn boef zit hier op bokt, hij is zoals ze hem toen beschreef.. Sterker nog, hij is zelfs beter Knipoog

Maar wel een keertje mee geweest met een vriendin.. Zou een prachtige haflinger staan met een mooie maat. Staat me daar toch een krielkippie die ook nog eens kreupel was, rij je dan voor naar ergens in Twente vanuit Rotterdam!!

Later nog een paard waar ik heerlijk op rondreed, geweldig mee heb gesprongen, maar die alleen los liet in de nek als je er mee ging springen. Het dier had een stok in de nek als je gewoon dressuur wilde rijden, geen buiging in te krijgen! Springen vond hij zo leuk, dat hij dus wel los liet.

Ik vind het een geweldig dier, hij heette Jackpot, voor haar niet, voor mij had het geweldig geweest, ik was alleen zelf niet op zoek ROFL Daar reden we voor naar Limburg meen ik Tong uitsteken

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:36

Jeetje wat een verhalen zeg!!

Ben blij dat ik het nog niet meegemaakt heb Lachen Zal vast nog wel komen.

Kan wel inspiratie halen uit dit topic, wij willen namelijk wat paarden in- en verkopen na aankomende zomer Knipoog

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 17:42

Een gewaarschuwd mens... We overwegen een grote E-pony te kopen voor mijn dochter en mij dus ik zal dit maar even blijven lezen. En misschien zelf een meetstok aanschaffen om bij elk bezoek mee te nemen. Knipoog