Wat vinden jullie dan van deze:
Superbraaf paard, wordt altijd door kleine meisjes uit de buurt bereden. Vraagprijs valt binnen het budget en stokmaat ook. Klinkt goed he, dus we gaan kijken. We hebben een afspraak op
zaterdagmiddag om 3 uur.
Komen we daar aan, niemand te bekennen. Aanbellen, erf afzoeken, niks.
Hmm, dan toch maar de achterdeur proberen? Daar naar binnen en HALLO??????????? geroepen.
Niks.
Nou, dan maar weer naar huis he.
Net als we in de auto willen stappen komt de hele familie (Ma, pa en 3 kinderen) IN DE PYJAMA naar buiten

Ze trekken een paar klompen/sloffen oid aan en nemen ons mee naar de stal. En daar staat (sorry voor mijn bewoordingen) een niet-echt-knap paard. Maar goed, wellicht heeft het beestje geweldige gangen.
Dus we willen hem wel even los in de bak zien. Nou, dat valt gelukkig niet tegen dus we willen er toch wel even op zitten.
De moeder loopt terug de stal in en moet alles ondersteboven halen om een zadel te vinden. Uiteindelijk schuift ze een paar strobalen opzij en daar ligt een stoffig zadel op de grond. Opgezadeld.
Ik hou het paard vast en mijn vriend gaat heeeeeeeeeel voorzichtig op het koebrave paard (wij hadden al een vermoeden dat hij misschien niet zo braaf was).
Beestje blijft doodstil staan. Zo, dat viel nog alles mee.
Ik laat hem los en.....................
RODEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dik 10 minuten door die bak bokkend met mijn vriend erop. Omdat ie natuurlijk geen conditie had begon ie daarna moe te worden. Toen heeft vriend hem nog eventjes verder gereden. Daarbij bleek dat hij echt alleen een ruiter op zijn rug kende en voor de rest eigenlijk niks. De vrouw was wel heel blij dat het paard nu eens fatsoenlijk gereden werd.
Oja, we hebben hem niet gekocht