Mening gevraagd!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pinkyhorse

Re: Mening gevraagd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 17:27

Citaat:
T hangt ook vna jullie band af hoor! Als jullei t allemaal prima met elkaar kunnen vinden zonder gekibbel gaat t vast goed, maar mijn ervaring is dat zusjes en broertje vaak nogal kunnen kibbelen hahah!
Veel succesen vooral veel plezier alvast!

Dat is misschien net het probleem... Mijn zussen en ik kibbelen regelmatig...:s
maar ik bekijk het positief;
we hebben al 2jaar een hond (border collie) en wijzelf wonen aan de rand van de stad. Dus onze hond moet zeker 4keer per dag minimaal 20minuten wandelen. We hebben dan ook een scheme wie wanneer gaat wandelen,
en dat gaat prima Clown
Ik en mijn zus komen zelfs smiddags naar huis (met de fiets, regen of niet,...) voor onze hond Bloos
is dat niet lief.. haha Clown
alhoewel we soms een kibbelen als een zus afwezig is en ze normaal moet gaan wandelen...
maar we hebben nog nooit echt probemen gehad... nu jah, een paard is wel iets anders...:s
Maar ik ben ervan overtuigd dat we deze uitdaging wel aankunnen... als we alles goed op papier zetten (-> geen discussie mogelijk)
dan hoop ik dat er geen problemen zullen zijn...
Maar ik weet dus dat zo'n regel er niet altijd kan voor zorgen dat er conlficten zijn (kijk naar het voorbeeld van onze hond)

Aan iedereen ook bedankt voor zijn mening! Bloos