Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dank u
Dat is zeer verhelderend, en ik kan me inbeelden dat het dan inderdaad lastig is... 
amadan schreef:Een passende ponymeter vinden die haar inmeet op 147,9 is de allerhandigste oplossing. Hier kun je ook nog van alles voor doen. Voor het meten flink rijden, eventjes extra dunne ijzers onderlaten zetten. Sommigen leren hun pony's met de knieen naar binnen te staan, scheelt ook weer. Als je echt een hoge prijs hebt betaald om het feit, dat het een grote maat D-pony is, zou ik er wel werk van maken. Trouwens: altijd zelf nameten, als je een pony koopt, dan weet je het zeker.

het is namelijk heel erg moeilijk om te bewijzen dat die vorige eigenaar wist dat het beestje groter was dan wat er op papier stond...en als jij dat niet kunt bewijzen heb jij geen poot om op te staan
volgende keer gewoon zelf nameten dan heb je zulke dingen niet achteraf... Joscaa schreef:Tsja, je hebt haar/hem toch gekocht omdat je hem leuk vind?
En dan omdat hij5 cm. groter is hoef je hem niet?
Sorry hoor.![]()
Naja, zelf weten.
yousra schreef:Ik begrijp het probleem wel als je dochter er internationale wedstrijden ermee wilt starten. Want die moeten altijd D-pony's zijn. Ik denk dat je het beste bij aankoop al moest meten. Ik zou niet weten wat je nu kunt gaan doen.
Om daarvoor nou zo'n punt te maken van de hoogte...
.
Citaat:in 2006 weer gemeten ook 147,9
Carmenn_ schreef:Citaat:in 2006 weer gemeten ook 147,9
Heb je het toen wel profesioneel laten doen.?
Als je het niet heb gedaan, en nu wel of andersom zit daar een verschil in.
manie schreef:In de berichten geschiedenis is te lezen dat dochter-lief geen E-pony blieft omdat ze dan te hoog moet springen, niks internationale ambities dus![]()
Koop dat geen pony waarvan je weet dat je boven in de maat zit.
Alleen al de 'komma-9' in het paspoort zegt mij genoeg![]()
Ik zou zeggen tegen dat meisje niet zeuren gewoon springen
andrea37 schreef:van wie ze spring les krijgt gaat nu ook internationaal starten en die wilt gewoon haar gaan helpen om ver te komen,maar dat wil hij niet met een e pony