runningkawa schreef:Ook koeien enzo.
Zover ik begrepen heb mogen ze ook geen paarden meer verhandelen. Maar dat doen ze toch.
ja dat heb ik ook gehoord.. schandalig!!
ook koeien ja? dat wist ik niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
runningkawa schreef:Ook koeien enzo.
Zover ik begrepen heb mogen ze ook geen paarden meer verhandelen. Maar dat doen ze toch.
Itsmy1987 schreef:vindt jouw oordeel een beetje hard aliesjeh.
die pony heeft 2 kansen gekregen.. en is niet te vergelijken met jouw verzorgpaard. misschien had hij wel pijn, dat weten we niet. de handelaren zullen echt wel vanalles geprobeerd hebben. en die laatste zin: als je daar het geld niet voor hebt moet je geen paard nemen, ben ik het niet met je eens. als ik met een paard verder de sport in wil, dan moet je niet steeds het gezuur krijgen, nu is die goed, nu weer niet. Ligt natuurlijk aan wat voor paard en wat hij mankeerd, maar in veel gevallen zou ik hem verkopen. ps nu rijd ik een paard wat niet goed is, maar het klikt gewoon super goed en er zit verbetering in zijn 'handicap'.
Itsmy1987 schreef:nee kedevr.. deze zaak is al behandeld, mensen zijn al opgepakt geweest. ze hebben een aantal ton uit de tuin gegraven en dit moest allemaal in Rotterdam verbrand worden.