Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
roukesmeisje schreef:er zo over heengaan zou ik nooit doen! ik vraag om een oplossing... plank ofzo!
) maar bij de anderen niet. Er staan wel poortjes maar daar kan je no way met je paard door (poortje gaat daarvoor langs de verkeerde kant open).
Mandyy schreef:In de buurt van mijn stal zitten er ook heel veel, maar wel met hekjes ernaast. Ik ga altijd door de hekjes, weet zeker dat mijn pony er niet overheen kan!!
Een vriendin van me zei; neem een fitnessmatje mee.
Maar is ook niet handig meenemen.
splash1999 schreef:ik las ergens over een klaphek dat de verkeerde kant op gaat. dat klopt een hek gaat altijd zo open dat het wild er niet tegen aan kan duwen om er uit te komen. Dus dat je moet trekken om hem open te doen is niet meer dan logisch en makkelijk op te lossen hoor. Gewoon veel oefenen
) waarna je het hek dan weer moet dichtdoen en ik denk zelfs een ander hek open maar daar ben ik niet zeker van. Maar het komt er op neer dat het gewoon niet gaat met een paard, want er is niet genoeg plaats om te bewegen (en zeker niet om te draaien).