Wat ik erg belangrijk vond is dat als er wat met mn paarden gebeurd ik zelf kan beslissen wat er met ze gebeurd en geen naar gedoe aan vast zit, als bv een verzekering je dier overkoopt en die beslist wat er gebeurd. Ze mogen bij afkeuring bij mij gewoon op pensioen met vermindering in de kosten..dus dat houd in dat de kosten van inslapen ervan af getrokken worden van de verzekerde waarden, maar dat maakt me niet uit.
Zit via een tussenpersoon en wat ik ook heel prettig vind is dat als er veearts nodig is, ik niet eerst toestemming moet vragen, alleen bij erg grote dingen en zij het geld binnen 2 weken overmaken of naar mij of naar de veearts, dus hoef het niet zelf voor te schieten.
Tot nu toe goede ervaringen

Als je meer wilt weten, pb me maar, dan krijg je het telnr van deze meneer.
Maak wel voor jezelf een heel duidelijk lijstje wat je erin wilt hebben. Ik betaal nu 37€ per maand per paard en dan zijn ze ieder voor €2500 verzekerd, Ene onderverzekerd en andere iets oververzekerd..want een potje maken en er gebeurd wat binnen een jaar, dan heb ik nooit genoeg centjes bij elkaar om een behandeling te kunnen bekostigen en met die verzekering wel..dan maar elke maand €70 uitgeven, maar heb wel zekerheid en dat geeft een enorme geruststelling..anders had ik ook nooit deze paardjes kunnen hebben.
en dan vervolgens ook nog elke maand die verzekering te betalen, dus ben eigenlijk opzoek naar een waar je zonder raport bij kan (heb oude klinisch raport nog wel) maar dat is dan weer niet recent genoeg......