Je betaald al een bepaald bedrag voor verzenden en daarmee nemen hun die dienst aan. En een dienst waar je voor betaald krijgt hoor je gewoon uit te voeren.
Het is geen vrijwilligers werk wat de TNT doet, ze krijgen er gewoon voor betaald
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Renvers schreef:Maar heb je het wel verzekerd laten verzenden?
Ik heb namelijk ook meerdere keren gehad, niet verzekerd verzonden, een Ankypad, en een keer stel bandages kwijt geraakt. Tja, ik ben er heel boos over geworden, maar uiteindelijk helpt het niets.Maar bij verzekerd verzenden zijn ze verplicht jou het aankoop bedrag tot €500,- terug te betalen. Ik heb zojuist een zadel gekocht, en wél verzekerd laten verzenden. Dan krijg ik altijd nog €500,- terug als er iets misgaat.
Succes meid! Hopen dat alles goed komt.
mag toch ook niet
Liezel1 schreef:ik heb het ook al meerdere keren meegemaakt....
een cap die ik via marktplaats verkocht had en opgestuurd als pakketpost via TNT...
na een week hadden die mensen nog steeds niets ontvangen en de track&trace zei dat het allang bezorgd moest zijn...
ik in de stress "wat is er fout gegaan" en koper in de stress "ik ben opgelicht"..
de week erop moesten de kopers hun oud papier buiten zetten en in een van de dozen zat iets hards dat rammelde, dus hebben ze de doos open gemaakt...
daar zat dus de gloednieuwe cap van € 100 in die ik had opgestuurd.. wat bleek? Toen het pakje werd aangeboden waren die mensen waarschijnlijk niet thuis. De pakketservice heeft heeft het pakketje toen maar bij de andere dozen in de open schuur gezet... als die mensen niet zo oplettend waren geweest, was er dus een gloednieuwe, dure cap door de papiervermaler heen gegaan....

) Twee keer dat een pakket gewoon over het hek was gegooid, waarvan één keer in de regen. En nog een keer dat ze het Búiten het hek laten staan...
miep1979 schreef:En als kerstpakket delen ze alle kwijtgeraakte pakketten van het hele jaar uit![]()

Om nog maar niet te spreken over medewerkers die gericht uit bubbeltjes-folie-enveloppen kralen halen omdat ze weten dat die daarin verstuurd worden. Ze kijken van wie het komt en waar het heen gaat en halen gericht bij bepaalde personen de kralen uit de envelop