ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal86

Re: ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 11:52

heb nu de tweede man feike aan de lijn. En die heeft alle zadels van van triest al weg gewerkt. En heeft geen enkele meer liggen.. Dus ben er niet zo blij mee...

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 11:53

Jeetje wat raar....

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 11:54

gaf die je nog een advies???

Ik zou zelf anders even gaan zoeken bij de zaak, en anders een rechtswinkel bellen, wat nu jouw rechten zijn

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 11:56

Wilde net dus weer venema bellen, opgehangen..
Ik baal hier mooi van, want kan er niet zo 2 3 4 naar toe omdat ik plat op bed lig omdat ik me stuitje heb gekneusd, ik baal hier zo van.. Feike klonk geschrokken, hij zei hoe kan venema dat nou zeggen dat ik het zadel heb,,,, hij heeft gekeken en kan niets vinden..
Hij gaf als advies ik zou venema maar weer gaan bellen,, en zeggen dat je langs komt. En dan maken ze maar tijd voor mij in de avond...

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 11:57

schiet dus niet op. Ik hoop echt dat je hem terug krijgt hoor. ik ga het even volgen, want ben wel benieuwd. groetjes

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 11:58

nog steeds ingesprek :s
Ik zou in ieder geval als advies geven, haal je zadel er weg bij venema,,, zometeen zijn jullie ook de zadels kwijt

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:00

en als je de 5 indrukt (dan word jij gebeld als er wordt opgehangen en dan belt de provider venama).

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:01

Jamig zeg!!! Dan ben jij gewoon je zadel kwijt
Ik vind dat die meneer nou niet echt zijn best doet voor je!!
kan je ook niet iemand anders even langs laten gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:02

Ik zou toch even maar een rechtswinkel bellen.
Zelf ken ik mijn zadelmaker erg goed,maar toch als ik iets afgeeft om te maken geven zij een bonnetje.Dat is toch wel zo prettig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:04

Heb je rechtsbijstand?Anders naar de rechtswinkel Ja
Meteen juridische info inwinnen Ja

Laat die van triest maar schrikken en merken dat jij stappen gaat ondernemen.

Wellicht dat je getuige het op schrift kunnen zetten dat jij dat zadel hebt weg gebracht?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:05

ik ken dit ik heb dit ook nu met een ruitersport winkel
ik heb daar een zadle heen gebracht voor de verkoop ben zelf naar t buitenland geweets ik ben terug bel ze op verklaren mij voor gek doen als of ik lieg, nee wij hebben dat zadle niet gehad sorry
weg zadel!!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:05

Op school ligt wel een wet boek, ga het even voor je zoeken Ja
Niet of ik zeker dat ik iets kan vinden voor je....

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 12:11

Ik heb hem net gebeld. Ja maar mevrouw ik heb hier een zadel liggen, een supreme met 2 stijgbeugels eraan met zwarte blokjes erin.
Ik antwoorde: ik heb geen supreme zadel, een ranger zadel vhz gericht naar dressuur, met stijgbeugels met wit schuin afgesneden blokjes. Op de boom zat een stukje tape omdat er in het leer een gaatje zat.
Zijn antwoord: ja maar mevrouw dat is dit zadel niet.
Ik antwoorde: en wat gaan we hier aan doen.
zijn antwoord: Ja dat moet u maar langs komen of het dit zadel is..
ik dacht toen: vent luister is, het is mijn zadel niet :s..

maar hij is er morgen niet.. hoe die het regelt regelt die het maar, maar ik ga morgen naar mijn zadel daar morgen zoeken, en als die dan weg is, dan regelt meneer maar mooi een nieuwe. Want hij begon al de stuld op van triest van te schuiven, ja dan heeft van triest uw zadel verkocht :s..
Het lijkt me stug, we waren in militair en hij wilde het zelfs nog binnen een week het zadel weer in orde hebben omdat we militairen waren, en hij er geen ruzie mee wilde, en ons zo vriendelijk vond...

ik word hier zo moe van he..

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:14

ik zou van triest toch proberen te bereiken....
ondanks dat hij in behandeling is.

welshje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:16

waar een uniform niet goed voor is he...(spreek uit ervaring als ega van een militair)
kun je geen tank lenen... nu mn zadel of anders.... kaboemmmmm

Nee alle gekheid op het bekende stokkie... mooi balen.. heb je geen rechtsbijstand verzekering..wellicht via de mil vakbond???

Sterkte met het vinden van een oplossing.

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:16

ik zou gaan zoeken,,,,,en als je em niet vind....

zou ik een andere meenemen.....duur merkzadel ofzo....

heb je iig iets....

amorlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:18

Jeetje wat raar dat ze je zadel kwijt zijn.
Ik heb het ook een keer meegemaakt alleen met mijn laptop hij moest gemaakt worden dus moest ie naar de frabriek.We zouden gebeld worden als ie klaar was.Na een maand ofzo niks gehoord wij gebeld was die opgestuurd naar de winkel wij naar de winkel kwamen we daar die hebben we niet gehad mevrouw.
Dus hij kijken van ja ik kan hem echt niet vinden mijn geduld raakte daar echt op ik zei ik ga niet eerder weg totdat ik hem heb of een nieuwe krijg.
Toen kwam er een andere bij en gingen ze hem samen zoeken en waar kwamen ze mee aanzetten ja met mijn laptop.
Ik hoop dat je toch nog je zadel terug krijg en ik zou er zeker ook werk van maken

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 12:30

Ik heb net een pb contact gehad met iemand die ook een zadel had liggen bij venema, en heb gezegd dat we samen moeten gaan. Dan staat die met zijn bek vol tanden.
Een pak komt vaak te pas hoor, ik lever hem wel eind dit jaar in, omdat ik weg wil bij defensie. Ik heb het totaal niet meer naar me zin.
Maar ik moet eind van de middag naar het ziekenhuis voor me stuitje, en dan krijg ik toch het advies om te rusten, enz enz enz. En dan ik mooi morgen eventjes langs. En ik bekijk elk zadel.. En hoe die het regelt regelt die het maar, maar dat zadel komt terug. En als ik een nieuw zadel van hem krijg, wil ik er gewoon 2 :p. Eentje wegens het lange wachten en de andere als excuus van ongemak dat het zadel weg is. haha

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:33

Ik zou toch in alle redelijkheid proberen dit met Venema op te lossen. Hij heeft waarschijnlijk ter goeder trouw zaken van Van Triest overgenomen. In dit soort situaties kan het best gebeuren dat er iets niet helemaal correct verloopt. Mogelijk kan Venema dan zelf even met Van Triest contact opnemen over jouw zadel. Ik zou niet gelijk zo hoog van de toren blazen, tenslotte heeft Venema niets met jou te maken en is hij wel bereidt om met je mee te denken. Tuurlijk is het heel vervelend dat nu juist jouw zadel zoek is, maar probeer het in rust op te lossen. ALs Venema boos wordt, dan heb je mijn inziens een groter probleem.

Sterkte!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:35

jemig een zadel kan toch niet zomaar kwijt zijn?
zou op je strepen gaan staan en geen genoegen nemen met een ander zadel wat daar toevallig nog ligt!
suc6 ermee

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 12:38

Dat komt wel goed, ik ga ook op me strepen staan. Ik ga niet naar huis voor ik een nieuw zadel heb. En ga niet naar huis met een zadel van een ander..
Het heeft me wel aan het denken gezet, en heb van alles opgezocht, maar zadelmaker zijn lijkt me zwaar, maar erg leuk en varierend, dus denk dat ik bij een zadelmaker in de leer ga, en lekker dat beroep ga uit oefenen of iets..

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:45

Euhm zadel verloren??? TS, ik vind dat je hier nog enorm rustig om blijft... Ik was al lang opgereden naar die Venema en die kon gewoon maken dat hij mijn zadel klaar had liggen tegen de tijd dat ik daar aankwam of Van Triest zou gezelschap van hem krijgen in het revalidatiecentrum Stoom uit je oren
Dat is toch niet meer normaal?! Hij is jouw zadel kwijtgespeeld dus hij moet er maar voor zorgen dat je een nieuwe (!) hebt!

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:52

Ik hou dit topic even in de gaten, ben heel benieuwd hoe dit afloopt!
Chantal86: Succes en beterschap me je stuitje.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:54

echt belachelijk dat je zadel waarschijnlijk gewoon verkocht is! hoe kunnen ze zo dom en onkundig zijn! ik zou een nieuw zadel opeisen. dit is echt belachelijk, hun fout!

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 12:59

ik heb mezelf leren te moeten beheersen hoor. Want ik was eerder altijd wel zo.
Maar heb ondertussen al heel wat discussie's gehad met me sergeant en luitenant. En ik flipte altijd gelijk, en heb mezelf geleerd rustig te blijven.
Of ik reageerde het af op me paardje want die was dan ook knetter vervelend.. Dus tsja maar dat doe ik dus niet meer..
maar moet me echt inhouden..

Dank je wel anjakos,,
Het doet best zeer en als ik jullie vertel hoe het is gebeurd word ik weer kwaad.. Drank en mensen gaat niet samen Tong uitsteken