twee eigenaren oneens over verblijf paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: twee eigenaren oneens over verblijf paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 18:01

Wellicht er toch overheen gelezen, maar ik zie niet staan Waarom de andere eigenaresse de verhuizing niet ziet zitten. Probeer er eens achter te komen welke bezwaren ze heeft. wellicht is de afstand een probleem_ Probeer de zaak niet te hoog op te laten lopen, dat lijkt me niet handig. Praat nog eens met elkaar met een neutraal persoon er bij.
In elk geval, veel succes

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 19:57

Mag ik vragen of het paard de enige reden van de wrijving tussen jullie en de mede eigenaresse is?

TobyW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 20:49

@ eevita: Zie post zes. Afstand is geen probleem, de nieuwe stal zou dichterbij zijn dan de huidige.

@ vikki: Nee, verder is er geen wrijving, ze hebben privé niets met elkaar te doen.

Lotzilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:43

Daarom zou ik dus al geen paard kopen samen met iemand Knipoog Maar mocht dat wel zo zijn, zou ik het beste voor mijn paard willen hebben en dat is in jullie geval toch gaan verhuizen van het paard! Hoop dat de andere eigenaar eindelijk eens aan het diertje gaat denken Knipoog Succes ermee

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 19:47

Jeetje, wat een vervelend probleem zeg...

Begrijpt ze niet dat de andere stalling voor het paard veel beter zou zijn of heeft ze er een voor haar belangrijke reden voor dat het paard op de huidige stal blijft?
Of wordt het nu misschien een principekwestie, 'de sterkste wint'... Clown

Is het een idee of een afspraak met de veearts te maken waar beide eigenaren bij zijn, zodat deze duidelijk uit kan leggen wat op dit moment belangrijk is voor het paard en welke dingen de kwaliteit van zijn leven duidelijk verbeteren die op deze stal niet mogelijk zijn?

Sterkte ermee in ieder geval!
Ik hoop dat jullie er in goed overleg uit zullen komen.

Ik heb zelf ook een paard met iemand samen, en natuurlijk zijn wel eens verschillen van mening wat betreft de verzorging, maar ik hoop toch dat het bij ons nooit zo ver zal komen...