Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

loez schreef:Tja, volgens mij ben je erg zeker over je zaak, dus het is en blijft je eigen keuze. Ik zou er echt nog een aantal jaar mee wachten, maarja wie ben ik om daar over te beslissen. Als je eenmaal iets in je hoofd hebt wat je graag wil, dan kom je er niet snel meer vanaf.
Dus ik snap het nut van dit topic ook niet echt, omdat ze zelf echt een paard wil hebben. Ja hoe ze het moet vertellen, maar ook dat is aan haar eigen. Wij kunnen haar vader niet gaan bellen oid. Dit zal ze toch echt zelf moeten doen. annastasia schreef:ik heb een aantal van je posts teruggelezen, en zoals ik dat lees moet je er nog maar heel goed over nadenken of je wel toe bent aan een eigen paard. Zo heb je bv ook geschreven dat je ouders er geen geld voor hebben
Citaat:kan je je eigen paard kopen en onderhouden als je er alleen voor staat(een baantje hebt) ik mag wel een paard, maar mijn ouders kunnen het niet betalen dus, ze hadden een voorstel gedaan dat ik ook gedeeltelijk voor de kosten opdraai
mijn vraag is dus
is dit haalbaar???
natasja1991 schreef:en dat bericht was toen, dus geen oude koeien uit de sloot halen a.u.b