Ben pas overal rondgeweest namelijk.. En hotra yaris kost 3500 nieuw.
Dit is de mijne:

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Concorde schreef:Allemaal al bedankt voor het meedenken!![]()
Atec is denk ik wel een hele goede optie. Vind ik nette trailers om te zien, heb er al 1 uitgebreid mogen testen (op mn werk hadden we een aluminium Humbaur (atis?) en een Atec Technoline, heb ze beide regelmatig mee gehad)
en is een prettige trailer, al was die van hun al wel ontzet (je moest de stang er in een bepaalde volgorde achter doen, anders lukte het niet, maar er stonden daar ook zelden 'schatjes' in de trailer, sprong er regelmatig eentje over de stang enzo)
De Yaris ben ik ook tegen gekomen, maar de Saris en Atec vind ik iets afgewerkter overkomen. En wist niet dat Humbaur qua prijs niet zo ver ervanaf zat.. (en die Bockmann aanbieding is errug interessant, ware het niet dat een groot deel van de centjes voor de trailer in de aankomende paar maanden nog even verdiend moeten worden)

imker schreef:Yes, mijn vriend is hem net op wezen halen (er staat nu al een keuken in....) dus dadelijk komt hij thuis!!!
Ik zal er wel eens foto's van maken, van binnen en buitenkant.
Als iemand nog interesse heeft in naam van mijn trailerdealer, dan hoor ik dat graag.

imker schreef:Pourquoi? Zou deze dan niet goed zijn?
Kun je gelijk zien wat ik bedoel. Overigens zijn niet alle Atec's hetzelfde gebouwd. Ik ben nu dus erg benieuwd welke types (en bouwjaren) op welke manier zijn gebouwd. Maanling schreef:Maar als je een tweepaardstrailer achter je auto wilt hangen moet die auto toch meer dan 1500 kg kunnen trekken.
Het gaat dan toch om het laadVERMOGEN, en niet wat je er feitelijk in hebt staan.
imker schreef:Vandaag ben ik geslaagd voor een trailer.
We zijn uiteindelijk uitgekomen bij een Humbaur Madero.
Eigenlijk precies hetzelfde als de Atis, alleen de Madero heeft PLT ofietsdergelijke wanden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HCTVTTHY.jpg
Waarschijnlijk kan ik hem morgen al oppikken!!!
Zadelkamer erin, 170cm binnenwerks, trapbescherming, voor ook nog een trapflap voor de zadelkamer, voerbak, rolzeiltje, reservewiel, slot enzovoorts. Ik ben helemaal blij!
Maanling schreef:Maar als je een tweepaardstrailer achter je auto wilt hangen moet die auto toch meer dan 1500 kg kunnen trekken.
Het gaat dan toch om het laadVERMOGEN, en niet wat je er feitelijk in hebt staan.