Wat doen met paspoort na inslapen paard..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_

Re: Wat doen met paspoort na inslapen paard..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:31

En dan krijg je hem terug met op elke blz: GESTORVEN
Nee inderdaad, ik zou hem vooral opsturen *not*. Denk je nou echt dat ze straks gaan nakijken of 'dat en dat paard' gestorven is of niet. Het is natuurlijk je eigen keus, maar leg me nou even uit waarom je hem perse wilt opsturen?

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 18:37

Wie zegt dat ik 'm persé wil opsturen, ik niet hoor...

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:38

sannuhh schreef:
Wie zegt dat ik 'm persé wil opsturen, ik niet hoor...

Zo komt het anders wel over..

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 18:39

Nou dat kan, is niet m'n bedoeling.
Anders had ik 'm wel gewoon opgestuurd zonder er een topic over te maken. Knipoog
Het is meer dat ik niet wil dat ik er problemen meer krijg later.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:41

sannuhh schreef:
Nou dat kan, is niet m'n bedoeling.
Anders had ik 'm wel gewoon opgestuurd zonder er een topic over te maken. Knipoog
Het is meer dat ik niet wil dat ik er problemen meer krijg later.

Je hoort er nooit iets van als je het niet opstuurt hoor! Zoals ik al zei, ik denk dat het qua emotionele waarde fijner voor jou is als je niet een paspoort terug krijgt waar op elke bladzijde: GESTORVEN staat.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 18:42

Nou dat is wat ik wilde weten.
Als ik er dus vanuit kan gaan dat het niks uitmaakt, stuur ik 'm uiteraard niet op.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:45

sannuhh schreef:
Nou dat is wat ik wilde weten.
Als ik er dus vanuit kan gaan dat het niks uitmaakt, stuur ik 'm uiteraard niet op.

Er zijn al zo'n 5 mensen geweest die dit gezegd hebben... Geen haan die ernaar kraait.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 18:48

Nou prima, dan is het toch opgelost.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:53

Ik zou het ook niet doen, waar zouden ze het voor nodig hebben? Ooit zullen ze wel door hebben dat hij vast niet meer leeft lijkt mij, gewoon even bellen kan toch ook.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:10

missmiekie schreef:
Nee inderdaad, ik zou hem vooral opsturen *not*. Denk je nou echt dat ze straks gaan nakijken of 'dat en dat paard' gestorven is of niet. Het is natuurlijk je eigen keus, maar leg me nou even uit waarom je hem perse wilt opsturen?

om te beginnen is het gestorven nou eenmaal de realitiet waarmee je zal moeten leren leven

en ten tweede (nu met de chips minder gelukkig, maar dan nog) is het terug sturen enz niet geheel voor niks in het leven geroepen... en das niet door de eerlijkheid van een hoop "paardenmensen"zo geweest

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:20

Noukie schreef:
missmiekie schreef:

om te beginnen is het gestorven nou eenmaal de realitiet waarmee je zal moeten leren leven

en ten tweede (nu met de chips minder gelukkig, maar dan nog) is het terug sturen enz niet geheel voor niks in het leven geroepen... en das niet door de eerlijkheid van een hoop "paardenmensen"zo geweest

Maar ik neem toch aan dat de TS er wel op een eerlijke manier mee omgaat.
Om te reageren op jou 'eerste': Dat doet ze ook, maar dan hoeft ze niet dat boekje met die teksten te zien.
Ten tweede: Denk je nou echt dat er veel mensen zijn die het terug sturen? Denk je nou echt dat de stamboeken jou op gaan bellen: Hee, ik zag dat jou paard nog niet uitgeschreven is, kan het kloppen dat ie inmiddels dood is?! Tuurlijk niet! De handelaren die ermee klooien, die sturen ze ook niet op hoor, ondanks dat het wel hoort, en ook daar kraait geen haan naar.

Zolang de TS het boekje gewoon voor zichzelf houdt, is er helemaal niets aan de hand!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 19:22

Dat boekje komt niet verder dan mijn slaapkamer. Knipoog

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 08:56

Ik zeg ook niet dat de TS fraude zal gaan plegen Lachen Ik verwacht dat zij m vanwege emotionele waarde wil houden.

Maar missmieke, jij doet alsof het maar belachelijk is dat ze er gestorven in zetten enz en dan denk ik kom op zeg, doen ze niet geheel voor niks, dan weet jij ook. Ga niet de stamboeken erop 'afzeiken' (al is dat niet t juiste woord, want afzeiken is veel negatiever dan k bedoel)

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 10:15

Noukie schreef:
Ik zeg ook niet dat de TS fraude zal gaan plegen Lachen Ik verwacht dat zij m vanwege emotionele waarde wil houden.

Maar missmieke, jij doet alsof het maar belachelijk is dat ze er gestorven in zetten enz en dan denk ik kom op zeg, doen ze niet geheel voor niks, dat weet jij ook. Ga niet de stamboeken erop 'afzeiken' (al is dat niet t juiste woord, want afzeiken is veel negatiever dan k bedoel)

Ik heb heel wat mensen dat boekje terug zien krijgen met daarin, op elke bladzijde, 'gestorven', en nee dat was echt niet leuk om te zien. Daardoor werd het verdriet voor die mensen nog erger, en in plaats dat ze nu een boekje voor hunzelf hadden, werd het gewoon niets meer waard.

Ik vind dat ze het wel geheel voor niets doen. De particulieren die hun paarden in laten slapen/af laten maken, die zullen echt niets verkeerds met het boekje doen, en de handelaren die de boekjes onderling laten switchen, die zullen ze toch niet opsturen naar het stamboek.