bekeuring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mychinook

Re: bekeuring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 08:15

zou het niet weten.ik heb nog geen post/mailtje of belletje ontvangen van hun.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:06

Indien dit bij mij zou gebeuren (verhuur trailers), dan wordt de boete door mij betaald, maar een kopie van de bekeuring, alsmede de factuur daarvoor, gaat naar de huurder.
In mijn voorwaarden staat ook dat de huurder aansprakelijk is voor alle boetes van verkeersovertredingen tijdens de huurperiode.
Je moet natuurlijk als verhuurder wel klantvriendelijk blijven tegen je huurders, anders ben je snel uit-verhuurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 14:18

mychinook schreef:
zou het niet weten.ik heb nog geen post/mailtje of belletje ontvangen van hun.

Nou dan vrees ik dat ze jullie idd iets zouden willen laten betalen waar jullie niet schudlig aan zijn...
Lekker bedrijf zeg!

imker schreef:
Indien dit bij mij zou gebeuren (verhuur trailers), dan wordt de boete door mij betaald, maar een kopie van de bekeuring, alsmede de factuur daarvoor, gaat naar de huurder.

Idd zo gaat dat ook meestal. Ik werk bij een dealer, als er beleuringen binnen komen (Komen elke dag stapels binnen waar dat bedrijf nachtmerries van zou krijgen denk ik) ze worden direct betaald daarna verhaald bij de bestuurder.
Dit om onnodige verhoging te voorkomen.