Op zoek naar verhalen betreft inname paarden door verzekerin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Syberdepiep

Re: Op zoek naar verhalen betreft inname paarden door verzekerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 09:47

Hmm, misschien beetje afgeweken van onderwerp van dit topic, maar wilde even duidelijk maken dat ik het alleen voor de dierenartskosten verzeker, in geval van afstaan aan de verzekering met de wetenschap hij nog in de handel terecht zou kunnen komen voor de recreatie zou ik toch echt niet laten gebeuren. Alleen in geval van de beindiging van z'n leven als ik er echt zeker van ben dat het ook echt gebeurt (als kan zelf bij kan zijn of iig een bekende) krijgt de verzekering hem. Anders terugkopen.

Amaris

Re: Op zoek naar verhalen betreft inname paarden door verzekerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 09:59

Ik moet zeggen dat ik het afscheren van de manen en staart een hele goede vindt, als je er niet bij kunt zijn. Ik zou koste wat het kost zorgen dat ik of iemand uit mijn omgeving bij de slachting aanwezig is om zeker te weten dat het echt gebeurd.

Verder ken ik geen slechte verhalen, maar ik kan me levendig voorstellen dat het wel gebeurd dat paarden toch worden doorverkocht (en wellicht gebeurd het meer dan wij denken).