Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De afstamming speelt inderdaad ook een belangrijke rol in de prijsklasse.
Citaat:Pff, wat een prijs!
Mag ie een goede afstamming hebben ja, maar dan nog wat doet zoiets op de manege ? Miss het paard van ieman die les geeft daar ? of de baas zelf ? Ik heb tijd paarden gereden voor de manegebaas, en dat waren ook dure dingen ja!
Zo'n paard is trouwens nog best ''duur'' geweest die eerste 3jaren. Nog niks binnengehaald, alleen maar uitgegeven. Reken maar eens uit:
-sperma van de hengst voor betreffende merrie
- 2,5jr opfok
- zadelmak maken
En dan bijkomende dingen:
-wormenspuiten
- DA
- Inentingen
-Hoefsmid
In sommige dingen kan je natuurlijk besparen maar dat maakt zo'n paard toch echt duur! Verkijk ik mezelf ook vaak op
maar het is nu zo.. veel plezier voor de koper alvast..

Citaat:Waarom vraag je het de eigenaar niet?
Sisco4life schreef:Pff, wat een prijs!
Zo'n paard is trouwens nog best ''duur'' geweest die eerste 3jaren. Nog niks binnengehaald, alleen maar uitgegeven. Reken maar eens uit:
-sperma van de hengst voor betreffende merrie
- 2,5jr opfok
- zadelmak maken
En dan bijkomende dingen:
-wormenspuiten
- DA
- Inentingen
-Hoefsmid
In sommige dingen kan je natuurlijk besparen maar dat maakt zo'n paard toch echt duur! Verkijk ik mezelf ook vaak op
Citaat:Maak je niet druk als je het er niet voor uit wilt/kunt geven, we kunnen speculeren over de prijs of ie het waard is of niet.
De eigenaar mag mij van zelf weten wat ie ervoor vraagt of ie het ervoor krijgt is een ander verhaal.......
sandr0 schreef:meetsal vind je geen 3 jarige in die prijsklasse die dan op een manege staat en waar dan ook nog klanten op mogen rijden. Ik vind t een smak geld en daar kan je zeker een heel leuk beleerd paard voor kopen. Maar ach wiee weet zit er mega goed papier bij of zo. En tja met paarden is t toch...je kan vragen wat je wilt en hoeft maar 1 gek te zijn die het betaald
Citaat:Ik gun je van harte een paardje wat wel betaalbaar is, misschien ook veel leuker dan dit paard waar ze zo'n hoge prijs voor vragen
thnx