Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
laartjuh schreef:Zoek een opfok en haal hem over 3 jaar weer op.
Esthertjuhh schreef:Ik zit eraan te denken voor een maand of 6 te laten meeverhuizen, dat zal de beste oplossing zijn zeker
Achilles schreef:Je bent een beetje teveel met je eigen plezier bezig hier. Je moet er over nadenken hoe je je pony gelukkig en gezond kan maken.Citaat:Eigenlijk mag het alles zijn,... maar het mag gewoon niet veel geld kostenen zéér weinig verzorging vragen, een half uurtje per week ofzo
zodat ik me met m'n pony kan bezighouden
.
Als ik jou was zou ik eens rond vragen of er iemand is met een shet of kleine pony die een stalletje of weide zoekt.
Esthertjuhh schreef:Ik ga denk ik een van zijn vrienden laten meeverhuizen voor een paar maanden..., of ik doe wat jij zegt Achilles
Charlotjuuh schreef:Ik hoop dat de ts de reacties serieus neemt...
Esthertjuhh schreef:Eigenlijk mag het alles zijn,... maar het mag gewoon niet veel geld kostenen zéér weinig verzorging vragen, een half uurtje per week ofzo
zodat ik me met m'n pony kan bezighouden
.
) denk je dat die geen aandacht nodig heeft? En hoe zit het met je eigen pony? Wat doe je als je is geen zin hebt. als je graag naar de film wilt, als je ziek bent? Hij verzorgt zijn eigen niet... (en dan doel ik op poetsen voeren e.d...)
.

Esthertjuhh schreef:P.S. is weet genoeg over de kosten;
-koliek of andere ziektes
-1x om de zes maanden of jaar laten bekappen
- hooi, stro
- ander voedsel
- VEEL WERK
-...
missnynke schreef:Esthertjuhh schreef:P.S. is weet genoeg over de kosten;
-koliek of andere ziektes
-1x om de zes maanden of jaar laten bekappen
- hooi, stro
- ander voedsel
- VEEL WERK
-...
Heel goed dat je een ander pony erbij hebt geregeld.
om de 2 maanden bekappen én ontwormen, dat mis ik nog in jouw stukje hierboven.
Je zou er ook goed aan doen om je shet met 9 maanden te castreren.
Heb je je pony's thuis staan?
Hierboven staat dat je veel werk verwacht, wat bedoel je daar mee?
weet je over hoefbevangenheid, draadbreuken, wormbesmettingen, dominantie, zuring ed.?
Mag ik vragen hoeveel ruimte je hebt om je shetjes te houden?
Zit je nog op school? ga je met vakantie met je ouders? wie zorgt er dan voor?
Hoe reageren je ouders als de shetjes in de winter het land/ de tuin vertrappen?