Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
japielover schreef:ik weet niet of het hier goed staat hoor maar het is eigenlijk een soort spoed vraag
ik heb dus net te horen gekregen dat wij zondag aanstaande al op vakantie gaan zomaar plotsling uit het niets... maar nu heb ik dus geen iedee wie mijn shet kan gaan verzorgen..
hij staat bij een bouwterein en je hebt dus een sleutel nodig om naar de stal tekunnen maar ik durg die niet zo goed te geve aan gezien en nogal wat daar is ingebroken....
hoe doen julie dat brengen jullie je paard ergens heen of huren jullie toch iemand in om dat aan stal te komen doen vraag je vrienden of???
het enige wat er moet gebreuren is dat zijn exceem deken goed gelegd word en dat hij word gevoerd verder heeft hij ook is 2 weekjes vakantie.
groetjes valerie
gaapje schreef:ja ik help der graag hoor maar ze moet wel willen
gaapje schreef:oke jij moet doen wat je het beste lijkt.
bij ons is het 12,50 in de week.
en ik zei al ik weet niet waar hij staat maar ik wil ook wel helpen en dat hij op zijn eigen plekje blijft staan.
.. Maar wil jouw vriend zijn vakantie afzeggen om op jouw pony te passen zodat jij op vakantie kan gaan? Dat is dan wel een échte vriend! japielover schreef:gaapje schreef:ja ik help der graag hoor maar ze moet wel willen
nou zo als ik al eerder schreef weet ik uit verleden dat mijn pony op een andere stal niet wil eten... waarom weet ik ook niet.
en als ik haar op die stal zet waar ik naar toe gebelt heb mag dat voor 10euro per week omdat ik der stage heb gelopen
[/quote] Diablo schreef:Ik heb ook zo'n paard waarvan gezegd werd dat ze niet wou eten als ze in een andere omgeving kwam. Toen ik het paard dus ophaalde (haar baas was overleden en ze is dus met pensioen bij ons), kreeg ik de waarschuwing ook mee.
Afijn, het paard is bij ons gekomen, in de wei gezet, bij de andere paarden en wat denk je dat het eerste is wat ze deed?
gaapje schreef:ja ik heb het aan geboden hoor.
woon in dezelfd stad en geen werk de kids zitten nog op school heb eigen auto.
of ze kan hem bij mijn shet zetten.
maar ik ga niet langer aan bieden graag of niet .
en anders zijn er genoeg die wat hulp kunnen gebruiken in de vakantie
japielover schreef:Diablo schreef:Ik heb ook zo'n paard waarvan gezegd werd dat ze niet wou eten als ze in een andere omgeving kwam. Toen ik het paard dus ophaalde (haar baas was overleden en ze is dus met pensioen bij ons), kreeg ik de waarschuwing ook mee.
Afijn, het paard is bij ons gekomen, in de wei gezet, bij de andere paarden en wat denk je dat het eerste is wat ze deed?
dat kan maar ik heb de mijne al van veulen en we hebben het al vaak geprobeerd maar hij eet gewoon niet. als ik weg ben zelf thuis eet hij de eerste 2 dage wijnig tot niks
KiWiKo schreef:er zijn een heleboel toestekende handjes gezien in dit topic.......
en ik snap TS niet, gooi dat dier die twee weken op het land bij een van de bokkers die het hier heeft aangeboden.......
en wat, dan eet ie een daggie niet
dan is het probleem ook opgelost ik ofeer me graag voor je op hoor
nathalie25 schreef:mpu weet nog wel een oplossing : wat als je nou de ticket gewoon op mijn naam zetdan is het probleem ook opgelost ik ofeer me graag voor je op hoor
![]()
![]()
weet je wat k pak me koffer vast in