Spiegel in de trailer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicoleee

Re: Spiegel in de trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:23

Ik vind het eigenlijk wel een goed idee van de spiegel ophangen. Maar idd pas laten zien als ze erop staat! Lachen

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:27

Ik zou het gewoon proberen, maar natuurlijk, zoals je zelf wel weet, geen glazen. Lachen
Maar ik zou wel zorgen dat ze hem niet aan kan raken, ik weet namelijk iemand haar paard is overleden doordat hij 'een paard zag' (zijn spiegelbeeld) en was zo blij (weet niet waarom, was gewoon op een manege, dus veel meer paarden) en is toen door de muur heen gerend naar de spiegel.
Dus ik zou er wel mee uitkijken Knipoog Maar proberen kan geen kwaad.

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:29

je kunt het proberen, alleen meot je wel zeker weten dat je hem goed vast maakt zodat hij niet onderweg valt en breekt, dan zit je paardje nog meer in de stress

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 15:11

ik vindt het een supper idee ik zou dan voor van die donker maneghe spiegels gaan en dan in het klein die niet kapot gaan .
veel succes de mee hoop dat het lukt

Carretje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 15:14

haha, Goed idee,
maar ik zou dan een spiegel van plastic toen, of bescherming voor een glazen spiegel..

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 15:14

Ga je weleens alleen rijden met je paard? Of haal je haar weleens alleen uit de weide?
Hoe reageerd ze dan?

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 15:28

timokyana schreef:
Ga je weleens alleen rijden met je paard? Of haal je haar weleens alleen uit de weide?
Hoe reageerd ze dan?

Prima, kan op buitenrit ook zo wegrijden van een groep andere paarden. Nu is ze hengstig en daardoor wat drukker met het weghalen... Maar ik kan haar zo meenemen. Zeker aan de hand.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 15:34

het probleem zit hem dus niet helemaal in het alleen zijn zonder andere paarden. Zo te lezen heeft ze veel vertrouwen in jou.
Wat je ook kunt doen (klinkt raar) een babyfoon ophangen zodat je haar met je stem kunt kalmeren.Of reageerd ze hier niet goed op.
Spiegel is een goed idee, mits onbreekbaar.
(heb menig verhaal gehoord van paarden die rechtstreeks in de spiegel vlogen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 16:56

whaha we hebben een hengst op stal die de spiegel wil dekken ziet der comies uit mijn arabier kent der uren in kijken ze is dan helemaal verliefd op zich zelf.
babyfoon is ook goed idee dan kun je denk het best ook een camera inhangen dat je het kan zien

Tomaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 18:43

timokyana schreef:
Wat je ook kunt doen (klinkt raar) een babyfoon ophangen zodat je haar met je stem kunt kalmeren.Of reageerd ze hier niet goed op.

Ik denk dat ze dan nog drukker wordt, omdat ze me dan wil zien Knipoog Zou het wel een keertje kunnen proberen Ja