Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)Anoeska27 schreef:Maar die van mij is het niet gaan doen vanwege de omstandigheden op stal.
crossmonster schreef:ik zou op mijn stal ook liever geen luchtzuigers zien, en al helemaal geen wevers.
nu scheelt het veel of je dichte stallen heb, of veel open contact tussen de paarden onderling.
als je een pensionstal hebt,ben je idd verstandig als je zulke paarden weigert, mensen gaan klagen, dat is een feit.
nu vind ik dat een fervente zuiger die op stal staat, voor onrust zorgt, evenals een wever , andere paarden worden snel onrustig van het geluid dat deze paarden produceren

skippy1 schreef:crossmonster schreef:ik zou op mijn stal ook liever geen luchtzuigers zien, en al helemaal geen wevers.
nu scheelt het veel of je dichte stallen heb, of veel open contact tussen de paarden onderling.
als je een pensionstal hebt,ben je idd verstandig als je zulke paarden weigert, mensen gaan klagen, dat is een feit.
nu vind ik dat een fervente zuiger die op stal staat, voor onrust zorgt, evenals een wever , andere paarden worden snel onrustig van het geluid dat deze paarden produceren
Misschien vernader je van mening wanneer je je meer in het onderwerp verdiept. Zo niet dan zou ik sowieso nooit bij jou op stal willen staan. Ik vind het erg kortzichtig, verklaar eens wáárom je het niet wil?