Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nathalie1983 schreef:Dat is niet vreemd, je hebt namelijk niet eerder gezegd dat ze zelf het aanbod van de verzekering had gedaan. Je hebt ons hier de indruk gegeven dat jij het op haar wilde verhalen.

Mulan schreef:Nathalie1983 schreef:Dat is niet vreemd, je hebt namelijk niet eerder gezegd dat ze zelf het aanbod van de verzekering had gedaan. Je hebt ons hier de indruk gegeven dat jij het op haar wilde verhalen.
Ik bedoel je vraag of ze me gedwongen heeft op haar paard te rijden, dát vind ik een vrremde vraag. Kan me niet voorstellen dat je dat echt denkt namelijk.
En ik heb niet alleen de indruk gegeven dat ik het op haar wil verhalen, ik WIL het ook daadwerkelijk verhalen op haar verzekering. Dus de indruk die ik gaf klopt toch? Het enige verschil was, dat ik er niet eerder bij had gezegd dat de eigenaar aan had gegeven dat geen enkel probleem te vinden.
Maakt dat maakt technisch gezien weinig uit in het verhaal hoor.
Nathalie1983 schreef:En of de eigenaar wel of niet aangeboden heeft haar verzekerking in te schakelen veranderd het hele verhaal en de intentie van een post.
van de Kroo (ik ben marieke, reed altijd op die tinker van Ellen en eerst op Caretino, rijd bij Kelly in de les!)