Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
renate5 schreef:8000 vind ik een ruim budget. Hier kun je zeker een goed sportpaard voor krijgen. Goede afstamming, goed bewegen en rontgen goed. Een 5/6/7 jarige dat M loopt zou kunnen voor dit budget. Tis net wat je zoekt.
Ik ben zelf op zoek naar een jong paard van rond de 4000 maar dat is moelijk!
renate5 schreef:Ik ben zelf op zoek naar een jong paard van rond de 4000 maar dat is moelijk!
caroline78 schreef:voor een 3 jarige vind ik 8000 veel te veel
Cassidy schreef:En die Braziliaan met de ponydie hij van de vuilnisbelt had afgehaald?
asjemenou schreef:Je kunt niet zomaar zeggen: 8000 is te veel als je er geen paard bij gezien hebt.
lotjj92 schreef:ik zoek een paard dat eigenlijk al M gelopen heeft, het liefst ook nog de Z oefeningen kan.
ik zoek toch echt een paard met potentie voor hogere dressuur M/Z en hoger.
caroline78 schreef:Een M/Z paard kun je voor 8000 euro wel vinden. Kijk maar eens op sporthorses. Er staan ook jongere paarden op jaar of 7/8.
Maar vaak moet je er dan heel wat aan sleutelen want dan zijn ze vaak erg k.. gereden.
Fleurtje100 schreef:Ik denk dat je sowieso moet uitkijken met een 7/8 jarige die in het M loopt. Als het écht een talentvol en goed aangereden paard was had hij eigenlijk al Z moeten lopen. Dit geldt natuurlijk niet voor alle paarden, maar voor een deel van de M-paarden wel. Hebben vaak niet leren dragen, en komen maar niet verder dan het M, en hangen al lang in die klasse. Dan kun je er nog wel Z mee rijden maar dan moet je er nog wel een hoop aan sleutelen.
lotjj92 schreef:ik zoek een paard dat eigenlijk al M gelopen heeft, het liefst ook nog de Z oefeningen kan.
tja, met leeftijd vind ik het wat moeilijk. een jong paard hoef ik niet, zoiezo boven de 6/7 jaar. mar 13/14 dat is wat te oud? hoewel je er wel een stuk minder voor betaald.
ik zoek toch echt een paard met potentie voor hogere dressuur M/Z en hoger.