Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

eilleen333 schreef:Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?

paulatjuh schreef:bij mij hielp het wel, mijn oudeers zijn rijk en ik mag alles hebben wat ik wil. vandaag heb ik een anky dekje gekregn in baby blauw
paulatjuh schreef:pardon ik ga weg uit het tpic
veel plezier en zuer bij je ouders
en ik ben dyslecties
Loesje88 schreef:eilleen333 schreef:Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
gezien het taalgebruik en de grote fantasie, gok ik op een jaar of 12/13
paulatjuh schreef:Loesje88 schreef:
gezien het taalgebruik en de grote fantasie, gok ik op een jaar of 12/13
ik ben 25 ik woon echt op een fokkerij! en ik ben dyslecties en we hebben 20 arabieren!!
dat kan tog ?
maar nu ga iklk egt want ik verpest het topic
paulatjuh schreef:bij mij hielp het wel, mijn oudeers zijn rijk en ik mag alles hebben wat ik wil. vandaag heb ik een anky dekje gekregn in baby blauw
pubelia schreef:Je moet niet zeuren. Gewoon geduldig afwachten. En als ze 6 jaar geleden nog hun huis hebben MOETEN verkopen, wie zegt dat ze nu niet nog schulden hebben.
En als je nu daadwerkelijk op een fokkerij woont, en mensen les geeft. Moet je ook paarden hebben om op te rijden. Dus ik zie jou probleem niet echt....
Het heeft overigens wel een erg hoog penny faktor. En hoewel ik niet veel meer erin geloof heb ik toch nog netjes geantwoord!
marleen_usar schreef:is ze enig kind misschien?
pubelia schreef:we wonen nu op een fokkerij en we hebben 30 paarden allemaal hengsten mijn paard heet bowland en is een arabier van 160 hgoog en is wild heel wild dus ik laat er liefer niemand op.
staat in haar profiel, weet niet waarom ze dan nog een paard erbij wil....
pubelia schreef:we wonen nu op een fokkerij en we hebben 30 paarden allemaal hengsten mijn paard heet bowland en is een arabier van 160 hgoog en is wild heel wild dus ik laat er liefer niemand op.
staat in haar profiel, weet niet waarom ze dan nog een paard erbij wil....