KiWiKo schreef:370 lief![]()
Woow! Is het wel een leuke stal =P
(grotere maneges hier zijn zelfs minder..(lees berestein, HCW, de Wildhoef))
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KiWiKo schreef:370 lief![]()
verography schreef:Rachaell schreef:Ik heb een verzorg pony ben ik ook heel blij mee maar mijn vader heeft mij vroeger altijd dingen beloofd dat als ik 12 werd een eigen pony kreeg. Is nog niets van gekomen..
belofttes maakt schuld. Nog steeds vind ik niet dat je nu mag doordrammen voor een eigen pony. Je ma moet ook nog later je studie betalen. Dus je kan denk ik kiezen. Pony en voor de rest van je leven in een supermarkt werken of studie en een goede baan krijgen.
KiWiKo schreef:ik sta op Hippisch Centrum Nootdorp
KiWiKo schreef:je bent een schatje Rachaell!! ik denk dat je moeder best heel trots op je is!
en die pony, die pony komt echt wel een keer

Rachaell schreef:Ik heb een verzorg pony ben ik ook heel blij mee maar mijn vader heeft mij vroeger altijd dingen beloofd dat als ik 12 werd een eigen pony kreeg. Is nog niets van gekomen..
nann_CCU schreef:Ik zag ook in je profiel dat je 14 bent, (niks er tegen hoor) Maar is een arabisch volbloed dan wel goed als eerste paard? Niet alle volbloeden zijn hetzelfde hoor. Maar het zijn niet de makelijkste paarden. Kan je dan tog beter een paard nemen dat iets rustiger is qua doen en laten? Maar als jij vind dat je er klaar voor bent, heb ik er niks op tegen hoor. En ik (naja mijn ouders) zijn ook wel ongeveer 600 voor Christy per maand kwijt hoor. Cora denk ik 300. Maar ik heb les, christy moet om de 6 weken nieuwe ijzers, stalgeld, veearts, en dan ook nog elk jaar een nieuwe deken, (dat hoeft niet, maar dat doen we wel. Of hij moet er echt nog goed uitzien) Maar Cora is niet zo moeilijk. Die hoeft geen ijzers, en heb ook bijna geen veearts kosten. Dus, als jij vind dat je er klaar voor bent, kan je dat ook tegen je moeder zeggen ofzo. Naja ik wens je succes!
Als ik jou was zou ik hem niet op een manege stallen. Maneges kosten al wat duurder dan privestallen. Niet alle hoor, maar ik zou dus wel als je een paard mag, even goed met je moeder opzoek gaan naar een stalletje.
Rachaell schreef:Jullie hebben allemaal indd wel gelijk met wat jullie zeggen over het inkomen van mijn moeder enzo en de rest..
Nu weet ik in iedergeval wel iets meer..
Zahlina schreef:Dit topic is hier niet op zijn plaats, geloof niet dat gescheiden ouders rasgebonden zijn.
Verplaats deze naar paardenpraat.
Edit
Paardenpraat leek mij niet de juiste plaats.
AV --> TAO
sundance11 schreef:600 euro voor een paard per maand ??????? Waar zet je het paard neer dan in een stal met goud??
Sorry maar zelfs een hele goede pensionstalling is geen 600 euro per maand.