wat moet een pony om/aan in een trailer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Re: wat moet een pony om/aan in een trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 06:28

Mijn paarden gaan altijd met transportbeschermers op de trailer voor de zekerheid. Halster om, s winters een deken op en s zomers alleen na de les een deken op.
De haflinger heeft ook altijd een staartbeschermer met staartzak aan, om te zorgen dat haar staart wit blijft tot de wedstrijden. Haha! Ze wil nog wel eens mesten op de trailer tegen de stang aan.

En altijd EHBO box voor paarden in de trailer meenemen. Want met een mensen verband redt je het vaak niet, als je je paard moet verbinden.

_Anke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 09:31

Mijn paarden staan met Eskadron transportbeschermers op de trailer. Daarnaast hebben ze een deken op, afhankelijk van het weer, welke deken het is. En natuurlijk een halster om Clown

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:21

let wel dat als je transportbeschermers om wilt doen dat je paard al weet wat dat is, dat ie al gewens is aan die dingen, anders kan heet paniek veroorzaken en dan ben je verder van huis.

Surprise_s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 19:14

oke!! echt heel erg bedankt voor de tips

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 21:46

ik heb altijd hoge transportbeschermers om

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 22:14

janouk schreef:
En altijd EHBO box voor paarden in de trailer meenemen. Want met een mensen verband redt je het vaak niet, als je je paard moet verbinden.

Ik weet niet wat jij allemaal uitspookt onderweg, maar ik heb nog nooit de noodzaak tot gebruik van EHBO-spul gehad. En ja ik rijdt met enige regelmaat met paarden door NL, al 15 jaar....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 12:24

Omg. wat een pennyvraag Clown

Ik zou niets doen. Dat is elke keer zo veel gezeur en hoe groot is de kans dat er iets gebeurt? Ik vind niets ook beter hoor. Dat is ook beter voor de pony. Jij hebt toch ook liever geen bescherming (dus bewegingsvrijheid) dan wel?