Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cayenne schreef:Wat op een gegeven moment wel redelijk geholpen heeft, was zijn biks in de trailer geven onder het rijden. Dan concentreerde hij zich op het eten en wonder boven wonder liet hij zich dan meestal niet zo snel vallen, alhoewel het hier natuurlijk niet mee verholpen was.

Luigie schreef:Smallere trailer misschien?
wel een rare gewoonte..![]()
Welk paard gaat er nou liggen in de trailer onder het rijden?![]()
maar als een smallere trailer niet helpt weet ik het ook niet meer..

ElCamino schreef:Gelukkig zijn we dus niet de enigen !!! hihi.
Ik pak hem ook altijd supergoed in en rij altijd zelf met hem.
Laatst naar Duitsland reed een vriendin en ik had haar al gewaarschuwd dat hij om kon vallen.... toen het idd in een bocht gebeurde schrok ze zich toch kapot....
Ze wil liever niet meer met hem rijden nu, terwiojl ik ernaast zat en zeker weet dat ze prima aanm het sturen was hoor...

.
levi schreef:Bij ons werkt het ook super met het schot opzij.Mijn eerste paard ging er tijdens de rit ook maar bij liggen![]()
Door het schot opzij te zetten met een lange stang erachter was het probleem opgelost.
levi schreef:Dat doen wij ook .@lenet1963: Gebruik het nu standaard, ook makkelijk met opzadelen en striften draaien op wedstrijd.
Tinkerloos schreef:Dat kan niet .dat word dan 2 keer rijden.Zou idd. kunnen werken,maar hoe te handelen als je met 2 paarden op pad moet?