Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
lindsey schreef:Vraag van de mensen van wie je wil kopen een vast telefoonnummer en adres. Check dit telefoonnummer en adres op internet. Blijkt het adres, naam en telefoonnummer te kloppen pas dan geld overnmaken.
Aan alleen een naam en mobiel nummer heb je niets.
Ik heb alleen een mobiel nummer, wij hebben geen vast omdat we met alleen mobiel goedkoper uitzijn. Een adres heb ik natuurlijk wel, maar zonder vast nummer staat dat niet in de telefoongids he
Maar iedereen mag komen controleren of mijn huis er staat hoor, kunnen ze meteen de spullen ophalen
Alwiene schreef:Ik snap je opmerking wel, maar als iedereen dat nu gaat doen verkoop ik niks meerIk heb alleen een mobiel nummer, wij hebben geen vast omdat we met alleen mobiel goedkoper uitzijn. Een adres heb ik natuurlijk wel, maar zonder vast nummer staat dat niet in de telefoongids he
Maar iedereen mag komen controleren of mijn huis er staat hoor, kunnen ze meteen de spullen ophalen
![]()
Het hoeft dus geen foute boel te zijn als er geen vast nummer is, dat wil ik alleen maar zeggen
asjemenou schreef:Wat is het meest gebruikelijke als je iets koopt via marktplaats wat opgestuurd moet worden?
Eerst betalen, of eerst het product binnenkrijgen en dan pas betalen?
Ik ben zelf voor de tweede optie omdat ik al wel eens opgelicht ben.
Hoe doen jullie het?