Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bo35 schreef:ik vind het een heel simpel verhaal eigelijk als de wiede weer jou pony terug halen en jazz terug brengen als jij de man niet vertrouwd dan laat je toch ook niet je pony daar waar je jaren lang plezier aan hebt beleefd,die probeer je dan toch een goed tehuis zelf te geven door middel van een eerlijke verkoop/
en dan ben je helemaal van die man af.
groetjes bo
sammy1 schreef:ja ik denk dat ik dat ga doen en als ik pony terug heb dan toch,hem aan geven.
sammy1 schreef:als jij in dit schuitje zat wou ik wel eens kijken wat jij ervan zei,word hier wel zo makelijk over gepraat,ik ruil pony in,tegen een gezond paard zo krijg ik het te horen van dieren arts,dan komt die thuis,en begint te kreupelen,dus laat ik foto s maken,blijkt dat die ocd en spat heeft,en cornage,ik laat hem toch keuren,dus
Apple schreef:Dat is dan een beetje suf van die dierenarts.
sammy1 schreef:ja dat bedoel ik,en we hebben met dierenarts contact opgenomen,en hij zegd zelf dat hij het paard totaal niet goed had mogen keuren,ik heb hem vragen gesteld,en hij gaf overal andwoorden op,en hij heeft op het keurings rapport geschreven dat dit paard goed gekeurd is,voor de dressuur sport,ik voel me gewoon opgelicht andere zien dat anders,snap je.