Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nieke schreef:Ik zit een beetje met dezelfde vraag. Ben gisteren gaan kijken naar een E-pony merrie, 6 jaar , pas zadelmak, op zich best wel een mooi beestje. De gangen zijn nog niet zo spectaculair, maar t zit er wel in. Geen papieren...
vraagprijs is 2000 euro.
Best veel geld vind ik...(maar ben er stiekem al gek op, look a like van mijn D-pony qua omgang)
Maar het is inderdaad wat je er aan wil geven en een braaf karakter is voor mij meer waard dan wat het paard al kan...
Als je een toekomst ziet in een paard, dan ben je denk ik best wel bereid om er die prijs voor te geven.
felicity schreef:Is het verder wel een sjiek beestje. En zou hij het leuk kunnen gaan doen in de sport? Als het meer een recreatie paardje is vind ik het ook best prijzig. Misschien kun je er 250 a 500 afkrijgen als de vraagprijs 2000 is.
Recreatiepaardje is het zeker niet. Zit volgens mij wat Engelse Volbloed in(afgaande op hoofd en bouw van de achterhand, fijn type van paard)

sunnygirl schreef:snap niet waarom iedereen het te duur vind...hebben jullie enig idee wat het fokken van een paard kost?

. Een haflingergek zal het er misschien wel voor neerleggen

felicity schreef:Het gaat hier om papierloze paarden. Dus geen goedgekeurdedekhengsten waar je alleen al aan dekgeld 600 euro betaald. Dit gaat om ongelukjes, een papierloze hengst van de buren op je merrie.
. Ik kan me geen fijnere combi voorstellen met een ander paard (hoewel er natuurlijk heel veel geweldige paarden zijn), maar wij passen perfect bij elkaar.
_SteR_ schreef:Ja, dit vind ik idd ook best veel geld voor een papierloos paardje.
Het lijkt wel of alles maar duurder en duurder blijft worden..