Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
missanous schreef:carlijn83 schreef:Ik ben nu zelf ook op trailerjachtik wil van een anderhalf paards naar een 2 paards en heb veel interesse in een (nieuwe) Hotra Jumper.
Dus ik was even aan t rondzoeken want ik kende het merk niet.
@missanous, waar wij mee bezig zijn, dat is een dealer in Nagele, geen idee hoe ver dat is voor jou ?
dat is een kilometer of 70 rijden voor mij en daar heb ik inderdaad ook geinformeerd
ik ben nu bezig met een particulier die zijn trailer ivm gezondheidsredenen moet verkopen
deze man wilt zijn trailer wel op afbetaling aan mij verkopen maar moet eerst maar eens zien of het is wat ik zoek
ik zit te wachten op foto's van de trailer (deze stuurt hij me vandaag op)
het is een 1,5 paards trailer van het merk trampolin of iets dergelijks maar helaas ken ik het merk niet en heb hier al de vraag gesteld of iemand dit merk kent maar niemand geeft er antwoord op

missanous schreef:o ja wat ik wilde weten is:
wat is beter een houten vloer of een gietvloer in de trailer

carlijn83 schreef:Ik heb vandaag de nieuwe Hotra Voltaire gekocht
Ben er erg blij mee, kan m vrijdag al ophalen!!
missanous schreef:he gadver
zit er eigenlijk niet op te wachten dat mijn paard door de bodem zakt
digo schreef:Dat is mooi snel. Ik ben ook op zoek naar een tweepaards waar heb jij hem gekocht. Ik moet me er nog een beetje in verdiepen. Moet ook even kijken wat onze auto natuurlijk maximaal mag trekken. Heb jij en jeep om de trailer mee te trekken?
zoeken op internet enzo naar de mogelijkheden enzo en was pas ook al een keer bij een andere dealer geweest.ikke schreef:missanous schreef:he gadver
zit er eigenlijk niet op te wachten dat mijn paard door de bodem zakt
Hoe handig zijn jullie??
Als je niet te veel geld hebt, maar wel tijd, koop dan het grootste wrak wat je vinden kunt, voor weinig, en knap hem zelf helemaal op.
Ik heb dat indertijd ook gedaan. Uiteindelijk heeft me dat 3500 euro gekost (inkl koop van het wrak), maar daarvoor heb ik wel een beter dan nieuwe Westfalia staan.........
missanous schreef:oja wat zouden jullie doen wel of geen trapbescherming in de trailer?
missanous schreef:missanous schreef:moet je belasting betalen voor een trailer?
heeft iemand hier antwoord op?