Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Als zij gaat voeren kun je er vergif op innemen dat er een of meer pony's ontsnappen. Ze heeft tegen mijn uitdrukkelijke wens (bevel) in mijn paard vastgeknoopt aan de container met zijn halstertouw, waardoor een leren halster van 30 Euro naar de kl*te ging en toen ik haar zei dat ze die mooi mocht vergoeden was Leiden in last! Zo zijn er nog een heleboel voorbeelden.....
Als je alle feiten op een rij zet kan dat maar 1 ding betekenen, hard afscheid nemen van die meid! Liever nog vandaag dan morgen. Geloof me, eenmaal na je beslissing zul je je opgelucht voelen
Loesjuh schreef:Lijkt me duidelijk!
Ik ga met de rest mee.

aerdenhout1 schreef:Ze doet domme dingen, ze liegt, speelt jullie tegen elkaar uit en of dat nog niet genoeg is gaat ze ook nog iemand op een pony zetten die niet van haar is????? Lijkt mij niet een al te moeilijke keus! Het enige bezwaar kan zijn, dat ze zo dicht in de buurt woont en misschien rare dingen met je paard uit gaat halen als een soort wraak.Daar moet je wel goed voor oppassen!